به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۲۹۴۸۴

علاقه ستاره چلسی به رئال: فیگو اسطوره‌ام بود

گروه ورزشی: کریستین پولیسیچ، هافبک چلسی، امیدوار است که بتواند روزی پا جای پای لوئیز فیگو بگذارد.
علاقه ستاره چلسی به رئال: فیگو اسطوره‌ام بود
شرایط اقتصادی چلسی و بحرانی که این باشگاه لندنی به آن گرفتار شده باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال فروش ستاره‌های این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش برسد. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌ها از احتمال جدایی آنتونیو رودیگر، سزار آسپیلیکوئتا و آندریاس کریستنسن خبر داده بودند. حتی مدیر برنامه جورجینیو هم احتمال جدایی این بازیکن را تایید کرده بود. 
با این حال هیچ منبع خبری صحبتی از جدایی کریستین پولیسیچ نکرده اما صحبت‌هایی درباره علاقه او به لوییز فیگو، ستاره سابق رئال مادرید، مطرح شده که در آستانه دیدار این تیم با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان جالب توجه است. 
 


پولیسیچ در طول دوران حضورش در چلسی عملکرد خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته، هرچند گاهی با سیستم مورد استفاده توماس توخل مشکل داشته و همین موضوع به نیمکت‌نشینی‌اش دامن زده است. 
تمرکز رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی روی کیلیان امباپه و شاید ارلینگ هالند است اما ممکن است آنها در شرایطی قرار بگیرند که توانایی جذب این بازیکن آمریکایی را هم داشته باشند. 
پدر پولیسیچ پیش از این درباره علاقه پسرش به لوئیز فیگو گفت:«من، کریستین را از وقتی بسیار بچه بود فیگو صدا می‌کردم. او سبک بازی این بازیکن را بسیار دوست داشت، بنابراین پیراهنی برای او خریدم که نام فیگو روی آن بود.»
با این حال، این بازیکن در حال حاضر باید روی بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال تمرکز کند، دیداری که در آن با نمایش خوبش شانس تاثیر گذاشتن روی فلورنتینو پرز و کادر فنی رئال را دارد.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها