به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۲۹۴۹۰

پیام یونایتد و بارسا برای فن خال: کنارت هستیم!

گروه ورزشی: اعلام خبر ابتلای لوییس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، به بیماری سرطان واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.
پیام یونایتد و بارسا برای فن خال: کنارت هستیم!
فن خال در طول دوران 30 ساله حضورش در دنیای مربیگری عملکرد موفقیت آمیزی داشته و تجربه حضور روی نیمکت بسیاری از تیم‌های بزرگ را به دست آورده است. 
این مربی 70 ساله حالا برای سومین بار روی نیمکت تیم ملی کشورش نشسته و موفق شده این تیم را به صورت مستیم راهی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر کند. 
او شب گذشته با حضور در یکی از برنامه‎های تلویزیون هلند اعلام کرد که به بیماری پیشرفته سرطان پروستات مبتلا شده و تا به حال 25 بار تحت پرتو درمانی قرار گرفته است، موضوعی که پیش از این سعی کرده از سایرین پنهان کند. 
فن خال پیش از این در فاصله سال‌های 2014 تا 2016 روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشت و همین باعث شد که صفحه رسمی این باشگاه در توییتر، پیامی را برای او ارسال کند. 
 

در این پیام با انتشار عکسی از دوران حضور او در اولدترافورد آمده:« همه در منچستریونایتد کاملا از لوییس فن خال، سرمربی سابق ما در نبردی که علیه سرطان آغاز کرده حمایت می‌کند. قوت و شجاعت بسیاری را برای تو آرزو می‌کنم لوییس!»
فن خال پیش از این سابقه حضور روی نیمکت بارسلونا را نیز داشته و صفحه توییتر این باشگاه نیز پیامی را برای او منتشر کرد:« فکر و دعای ما همراه لوییس فن خال، سرمربی سابق این تیم، است که به سرطان پروستات مبتلا شده است. قوی بمان لوییس و خیلی زود خوب شو.»
 

صفحه رسمی تیم ملی هلند نیز با انتشار عکسی از این مربی روی نیمکت این تیم با گذاشتن قلبی نارنجی نسبت به اظهارات این مربی واکنش نشان داد.
برچسب ها: تیم ملی هلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها