به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۲۸۴۰۱

انتقاد فن دایک از فن خال: 3-3-4 را ترجیح می‌دهم

گروه ورزشی: ویرژیل فن دایک، مدافع تیم ملی هلند، از ساختار مدنظر لوییس فن خال در تیم ملی این کشور راضی نیست.
انتقاد فن دایک از فن خال: 3-3-4 را ترجیح می‌دهم
تیم ملی هلند شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانمارک رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 از سد این تیم عبور کند. 
فن خال تصمیم گرفت که در این بازی از خط دفاعی سه نفره استفاده کرده و تیمش را با سبک 2-1-4-3 به زمین بفرستد و فن دایک نیز در میانه خط دفاعی تیمش قرار داشت. 
این مربی هلندی که پیش از این در فاصله سال‌های 2000 تا 2001 و 2012 تا 2014 نیز هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشته بار دیگر پس از پایان یورو 2020 روی نیمکت این تیم نشست و از آن زمان تا به حال در هشت بازی شش پیروزی به دست آورده و شکستی را تجربه نکرده است. 
 


فن دایک از روند و شرایط تیم ملی هلند راضی است اما با این حال به نظر می‌رسد که به عقیده این بازیکن بهتر است که این تیم بار دیگر از سیستم 3-3-4 استفاده کند. 
این مدافع لیورپول پس از سوت پایان بازی به فوت مرکاتو گفت:« ما تا امروز به سختی تمرین کردیم و تاکتیک‌های بسیاری را در جلسات متوالی بررسی کردیم. شرایط خوبی داریم اما هنوز در بسیاری از موارد باید پیشرفت کنیم.»
او با اشاره به سیستم جدید مورد استفاده فن خال اظهار داشت:« ما بارها این سیستم را آنالیز کردیم. ما در حال بازی با سیستم جدیدی هستیم اما فکر می‌کنم توانایی خوبی از خودمان نشان دادیم. آیا این سیستم را دوست دارم؟ خب، من هنوز ساختار 3-3-4 را ترجیح می‌دهم اما من سرمربی تیم ملی نیستم و سرمربی تیم ملی قویا از این سیستم دفاع می‌کند.»
برچسب ها: تیم ملی هلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها