به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۳۰۳۹۴

فیلتر کارتریج چیست؟

گروه کسب و کار:
فیلتر کارتریج چیست؟
اگر شما هم مثل من در منزلتان یک دستگاه تصفیه آب دارید، بدون شک نام فیلتر کارتریج به گوشتان خورده؛ اما یک سئوال مهم؛ فیلتر کارتریج چیست؟ فیلتر آب چه زمانی باید عوض شود؟ فیلتر کارتریج یکی از مهم ترین قسمت‌های دستگاه تصفیه آب است که بر روی سلامتی شما تاثیرگذار است.
فیلتر کارتریج نقش بسیار مهمی در پاک سازی آب آشامیدنی و کاهش آلودگی های آب دارد و هر چند ماه یک بار، باید این فیلتر عوض شود. این فیلترها در مدل های مختلف ساخته می شوند و نکته مشترک تمام آنها این است که اگر چند ماه تعویض نکنید، رنگ فیلتر کارتریج های دستگاه تصفیه آب، تغییر می کند و کارایی اولیه خود را از دست می دهد.

فیلتر آب چیست؟
فیلتر آب یکی از مهمترین بخش های دستگاه های تصفیه آب است که بر روی کیفیت آب تاثیر دارد. فیلتر کارتریج آب دستگاهی است که وظیفه اش از بین بردن آلودگی های آب است.
به کمک فیلتر آب شما می توانید در ارزان ترین قیمت، آلودگی موجود در آب ها را از بین ببرید و مراقب سلامتی خود باشید.

تاثیر فیلتر آب بر سلامتی انسان ها
یکی از معروف ترین آلودگی های موجود در آب های جهان و ایران که به بدن انسان ها آسیب زیادی وارد می کند، نیترات است.
علاوه بر اینکه شن، کلر، خاک و بسیار از مواد مولکولی ریز و خطرناک که با چشم دیده نمی شود ولی در آب ها وجود دارد، نیترات های موجود در آب هم به کمک فیلتر کارتریج و دستگاه تصفیه، از آب ها حذف می شود و یک آب سالم و پاک در مخزن قرار می گیرد.

چرا از فیلتر کارتریج استفاده کنیم؟
فیلترها یک وسیله کوچکی هستند که در عملکرد دستگاه کاربرد دارند. بگذارید یک مثال بزنیم؛ بدون شک شما یک خودرو دارید و نام فیلتر هوا به گوشتان خورده؛ پس با کارایی فیلتر هوای ماشین آشنا هستید و می دانید که هر چند ماه یک بار، باید عوض شود.

فیلتر کارتریج
فیلتر کارتریج دستگاه تصفیه آب هم همانند فیلتر خودرو باید چند ماه یک بار عوض شود تا آبی که مصرف می کنید، سالم و تمیز تر باشد.
دلیل اینکه در دستگاه تصفیه آب باید از فیلتر کارتریج استفاده شود، این است که این فیلترها از ورود ذرات و آلاینده‌های آب به مخزن جلوگیری می‌کند تا خروجی آب تمیزتر باشد.

قیمت فیلتر کارتریج
فیلتر کارتریج ارزان هم در بازار وجود دارد. قیمت این فیلترها متفاوت است و از چند هزار تومان شروع می شود و تا چند میلیون تومان هم در بازار موجود است.
چیزی که باید بدانید، فیلتری که انتخاب می کنید باید مناسب با دستگاه شما باشد. اگر  سایز مخزن متوسط است، فیلتر کارتریج با سایز متوسط باید خریداری شود و از خرید فیلترهای سایز کوچکتر و بزرگ تر از مخزن خودداری کنید.

کدام فیلتر آب بخریم؟
فیلترهای آب انواع مختلفی دارد.
•    فیلتر آب پلی پروپیلن
•    فیلتر آب کربن پودری
•    فیلتر آب کربن بلاک
•    فیلتر آب ممبران
•    فیلتر آب مینرال

در دستگاه های تصفیه آب ، چندین فیلتر آب وجود دارند. ویروس های بسیار ریز در فیلتر فرابنفش دستگاه به راحتی از بین می روند؛ آلاینده های شیمیایی که حجم بسیار کمی دارند، در فیلتر کربن از بین می روند.
یکی از محبوبترین فیلتر کارتریج ساخته شده، ممبران نام دارد؛ این فیلتر به قدری قدرتمند است که قارچ، انگل، میکروب، باکتری و آلودگی هایی که در آب وجود دارند ولی با چشم دیده نمی شود را حذف می کند.
طبق تحقیقات، فیلتر آب ممبران بیش از 90 درصد آلودگی های موجود در آب را حذف می کند.

زمان تعویض فیلتر کارتریج
زمان تعویض فیلتر کارتریج دستگاه تصفیه آب، متفاوت است و به میزان استفاده شما از دستگاه تصفیه آب مرتبط است؛ یعنی هر چقدر بیشتر استفاده کنید، زودتر باید تعویض کنید.
دلیل اینکه فیلتر آب باید تعویض شود، این است که هر چقدر بیشتر از این فیلتر استفاده شود، کارایی اولیه خود را از دست می دهد و باید تعویض شود.

سفارش و خرید فیلتر کارتریج به صورت اینترنتی
شما می توانید برای خرید فیلتر کارتریج به بازار مراجعه کنید، اما با پیشرفت اینترنت، شرکت پالایه سازان که بیش از 10 سال است تولید کننده و طراح  فیلترهای ممبران، پلی پروپیلن، نخ تابیده و... است، در بازار به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی بیش از 2500000 محصول در سال به فروش می رساند و به 12 کشور خارجی محصولات خود را صادر می کند.
اگر می خواهید بدانید رمز موفقیت شرکت پالایه سازان چیست، باید بگوییم که خلاقیت، نوآوری، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب باعث شد تا مردم ایران به ما اعتماد کنند و موجب رشد یک شرکت نوپا شوند.

خرید فیلتر کارتریج
پیشرفت ما پس از حمایت مردم و خرید فیلتر کاتریج به صورت جضوری و اینترنتی رخ داد و حمایت بیشتر مردم باعث شد ما بر روی تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب تمرکز کنیم.
خرید اینترنتی فیلتر آب ممبران
اگر تصمیم دارید یکی از بهترین فیلتر کارتریج های دنیا که ممبران نام دارد، خریداری کنید، می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه پالایه سازان توس اقداام به خرید فیلتر کارتریج ممبران کنید.

نتیجه گیری
هر چیزی که نیاز بود بدانید را در این مطلب جمع آوری کردیم تا شما بتوانید از تاثیرات مثبت فیلتر آب بر روی سلامتی انسان ها آگاهی کسب کنید.همچنین تحقیقات مهمی که مربوط به فیلتر آب بود را انجام دادیم و یکی از بهترین فیلتر کارتریج جهان را به شما معرفی کردیم.
اگر سلامتی اولویت اول شماست پیشنهاد می شود در خرید دستگاه تصفیه آب و خرید فیلتر کارتریج آب دقت ویژه ای داشته باشید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها