به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۳۰۶۱۵
دولت انقلابی نمی‌تواند حرمت زوار ایرانی را تامین کند

در عراق بدترین رفتارها را با زوار ایرانی می‌کنند

در عراق بدترین رفتارها را با زوار ایرانی می‌کنند
گروه سیاسی: نماینده دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارندو با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده‌ام. کدام کشور برادری این طور است؟
سید احمد رسولی‌نژاد، در نطق خود در مجلس افزود: ما چقد با عراق موافقت‌نامه و تفاهم نامه داشتیم کدامش عمل شد؟ بدترین رفتار را مامورین فرودگاه عراق با زوار ایرانی دارند. دولت مسئول است، وزارت خارجه مسئول است چرا یک زائر ایرانی تا ۶ بار مورد بازرسی قرار بگیرد و دو سه بار پیاده‌اش کنند. چرا زائر ایرانی پیر و جوان و کوک برای بازرسی کفش‌هایشان را در آوردند و مسیر طولانی طی کنند بدون کفش. با اروپایی ها و آمریکایی ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده ام. کدام کشور برادری این طور است؟! وی ادامه داد: هیئت رئیسه باید ورود کند و به داد زوار برسید. روار چه جرمی کرده اند که باید به عشق امام حسین هزینه‌های سنگین بدهند.دو برابر سفر به ترکیه باید هزینه بدهند و بدترین هتل ها و بدترین امکانات را دولت عراق در اختیارشان می گذارد.چرا دولت انقلابی نمی‌تواند حرمت زوار ایرانی را تامین کند؟
 
برچسب ها: زوار ایرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


جواد
Canada
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۰۱:۰۶
ماخودمان انتخاب کردیم که اینجوری زندگی کنیم. (385707)
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۰۹:۵۶
حالا این تازه عراقه، بری کشورهای دیگه خیلی با ایرانیا بد رفتاری میکنن، (385716)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۴:۲۰
عزت و آبرو بهتر است از مسافرت به عراق با آنکه عراق برق و گاز و امکانات معیشتی مثل مانند مواد غذایی از ایران میگیرد و پولش را با اما و اگر پرداخت میکند آن هم در فواصل طولانی چرا زوار ما حماقت را بجای میرساند که کیلومترها راه برود حقشان است متاسفیم برای خودمان و همچین میگوید دولت انقلابی که باورتان میشه دولت انتصابی نه مردمی (385730)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها