به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۳۳۱۷۹۳

افشای جزئیاتی از نسل آینده تراشه‌های اپل

افشای جزئیاتی از نسل آینده تراشه‌های اپل
گروه فناوری:جزئیاتی از برنامه‌های اپل برای استفاده از نسل جدید تراشه‌های جدید در محصولات خود افشا شد.مارک گورمن، تحلیلگر قابل اعتماد اپل، جزئیاتی را در مورد اولین مجموعه دستگاه‌هایی که انتظار می‌رود از چیپست‌های نسل بعدی M۲ اپل استفاده کنند، به اشتراک گذاشت.
 
بر اساس گزارش جی اس ام آرنا، این دستگاه‌ها در حال حاضر با برنامه‌های شخص ثالث در حال آزمایش هستند که شامل مک بوک ایر جدید، چندین مک بوک پرو، یک مک مینی جدید و یک مک پرو هستند.مک بوک ایر کاملاً جدید دارای چیپست استاندارد M۲ با ۸ هسته CPU و ۱۰ هسته GPU است. گورمن همچنین به یک مک بوک پرو سطح پایه با اندازه صفحه نمایش نامشخص با مشخصات چیپست مشابه M۲ MacBook Air اشاره می‌کند. تراشه‌های M۲ Pro و M۲ Max به نسل بعدی مک‌بوک پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز خواهند شد. گفته می‌شود M۲ Max دارای ۱۲ هسته CPU و ۳۸ هسته GPU است.

اپل همچنین در حال کار بر روی یک مک مینی است که از تراشه M۲ Pro استفاده می‌کند. ساخت یک مک پرو جدید هم در برنامه‌های اپل قرار دارد و گفته می‌شود دارای تراشه M۲ Max و شاید حتی یک تراشه قدرتمندتر باشد. این تراشه‌های قدرتمند که احتمالا M۲ اولترا و M۲ Extreme نامیده می‌شوند جانشینی برای تراشه M۱ اولترا خواهند بود.با برگزاری نمایشگاه کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۲۲ در ماه ژوئن، احتمالا اطلاعات بیشتری از تراشه‌های اپل افشا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها