به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۳۲۹۱۳

استراماچونی و نکونام؛ بااحترام مثل همیشه

گروه ورزشی: جواد نکونام و آندره‌آ استراماچونی در پایان دیدار شب گذشته فولاد و الغرافه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
استراماچونی و نکونام؛ بااحترام مثل همیشه
دقایق پایانی مصاف حساس شب گذشته فولاد و الغرافه با حواشی زیادی همراه بود. پس از درگیری بازیکنان تیم قطری با محمدرضا خلعتبری، دو بازیکن الغرافه به نام های علی المهدی و گابریل از زمین مسابقه اخراج شدند و بازی برای دقایقی به حاشیه کشیده شد.
بازیکنان الغرافه و از جمله سرمربی آنها آندره‌آ استراماچونی اعتقاد داشت که بازیکنان فولاد در حال اتلاف زمان بازی هستند و اعتراض های سرمربی ایتالیایی نیز توسط کارگردان تلویزیونی شکار شد که او خطاب به داور چهارم بازی، به ساعت خود اشاره کرد و نگران از دست رفتن زمان بازی بود.
با این حال، حتی 10 دقیقه زمان تلف شده ای که در نیمه دوم لحاظ شد نیز نتوانست به تیم الغرافه کمکی کند و فولاد با شایستگی توانست سه امتیاز دیدار شب گذشته را به اندوخته هایش اضافه کرده و صعود خود به مرحله بعدی این پیکارها را قطعی کند.
نکته جالب اینکه در پایان مسابقه شب گذشته، آندره‌آ استراماچونی و جواد نکونام سرمربیان دو تیم فارغ از تمامی اتفاقات پیش آمده در وقت های تلف شده، به سمت یکدیگر رفته و برخورد گرمی با هم داشتند.


 


نخستین تقابل این دو سرمربی به هفته دوم رقابت های لیگ برتر بازمی‌گردد. جایی که فولاد و استقلال در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و شاگردان نکونام با گل ثانیه های پایانی امیرحسین باقرپور از شکست گریختند. در آن بازی نیز استرا و نکو قبل و بعد از بازی برخورد صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.
جدال دوم این دو مربی استقلالی نیز در همین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و نخستین دیدار دو تیم رقم خورد که فولاد و الغرافه به تساوی بدون گل رضایت دادند و سرانجام نبرد سوم استراماچونی و نکونام برنده داشت و خوزستانی ها با تک گل پریرا برنده از زمین خارج شدند تا نکو در سه تقابل خود با سرمربی ایتالیایی، یک برد و دو تساوی کسب کرده باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها