به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۳۲۹۸۷
ایلکای گوندوگان:

رئال تیم وحشتناکی دارد؛ بنزما قطعا لایق توپ طلاست

گروه ورزشی: ستاره آلمانی سیتی در جریان یک مصاحبه به ستایش از رئال مادرید و کریم بنزما پرداخت.
رئال تیم وحشتناکی دارد؛ بنزما قطعا لایق توپ طلاست
سه شنبه شب در ورزشگاه اتحاد و از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی میزبان رئال مادرید است. سیتی در مراحل قبلی توانسته اسپورتینگ لیسبون و اتلتیکو را حذف کند ولی رقبای رئال به مراتب دشوارتر بودند. رئال با درخشش و هت تریک کریم بنزما توانست پی اس جی را در بازی برگشت یک هشتم نهایی 3-1 شکست دهد و به دور بعد صعود کند. در یک چهارم نهایی نیز بازهم هت تریک بنزما به داد رئال رسید و این تیم در بازی رفت 1-3 چلسی را شکست داد تا با وجود باخت 2-3 در بازی برگشت، راهی نیمه نهایی شود.

 
ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی سیتی در رابطه با بازی نیمه نهایی برابر رئال به "اسپورت 1" گفت:« این بازی یک فینال زودهنگام است. تیمی که توانسته پی اس جی و چلسی را حذف کند، قطعا رقیبی بسیار سخت و دشوار خواهد بود و ما به خوبی از قدرت رئال آگاهیم. رئال تیم وحشتناک خوبی در زمین دارد و کافی است به این اسامی توجه کنید؛ کریم بنزما، تونی کروس، لوکا مودریچ، آلابا...... اینها به رئال کیفیتی بالا و باورنکردنی داده اند. رئال وینیسیوس را هم را دارد که تمام فصل بسیار خوب کار کرده است. نسبت به بازی با اتلتیکو یک بازی متفاوت و هجومی تر خواهد بود.»

 
بنزما و توپ طلا:« در حال حاضر کریم بنزما همراه را رابرت لواندوفسکیt بهترین مهاجمان دنیا هستند. با هر دو پا خوب کار می کنند و قدرت سرزنی بالایی نیز دارند. قبلا خیلی ها قدر کریم بنزما را نمی دانستند و او حالا پاسخ خوبی به تمام منتقدانش داده و ثابت کرده در موردش اشتباه می کردند. سال ها او زیر سایه رونالدو بود و حالا شایسته همه این تعریف و تمجیدهاست. بنزما قطعا لایق توپ طلاست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها