به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۳۳۰۲۴۷

دی‌بروین: بعد از سیتی باید باشگاه درستی را انتخاب کنم

گروه ورزشی: وین دی بروین، هافبک منچسترسیتی، از ایده ادامه فوتبال پس از پایان قراردادش با این باشگاه استقبال می‌کند.
دی‌بروین: بعد از سیتی باید باشگاه درستی را انتخاب کنم
دی‌بروین یکی از ستاره‌های ترکیب سیتی در سال‌های اخیر بوده که نقشی کلیدی را برای این تیم در بسیاری از موفقیت‎هایی که در سال‌های اخیر به دست آورده ایفا کرده است. 
این بازیکن این هفته موفق شد گل مهمی را در جریان بازی رفت سیتی برابر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اتحاد به ثمر برساند و شانس تیمش را برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان افزایش دهد. 
قرارداد این ملی‌پوش بلژیکی با سیتی تا سال 2025 ادامه دارد و به نظر می‌رسد که او تصمیم دارد پس از پایان این مدت هم همچنان به فوتبالش ادامه دهد. 
 


دی‌بروین در پاسخ به سوالی در این باره که آیا در حال حاضر در دوران اوج فوتبالش است یا خیر به مترو گفت:« من نمی‌دانم که آیا الان در بهترین سال‌های فوتبالم هستم یا نه. به نظرم این سوتفاهم است که شما پس از 31 سالگی دیگر از دوران اوج خارج می‌شوید! من احساس خوبی دارم و خوب بازی می‌کنم، بنابراین امیدوارم که تا زمانی که می‌شود به این روند ادامه دهم.»
او درباره برنامه‌هایی که در سال‌های آینده برای زندگی حرفه‌ای خودش دارد گفت:« من سه سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و این مدت زمان زیادی است. تا زمانی که آماده باشم و احساس رضایت کنم بازی خواهم کرد اما تصمیم‌گیری در این باره که این زمان چقدر طولانی خواهد شد دشوار است. تصورم این است که در 35 یا 36 سالگی هم همچنان بازی می‌کنم اما باید باشگاه مناسب و چالش مناسبی را برای خودم انتخاب کنم.»
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها