به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۳۳۴۲۱

واکنش بارسلونا به توافق رئال مادرید با رودیگر

گروه ورزشی: روز گذشته بود که منابع انگلیسی خبر از توافق آنتونیو رودیگر با رئال دادند در حالی که گفته می شد او با بارسا وارد مذاکره جدی شده است.
واکنش بارسلونا به توافق رئال مادرید با رودیگر
11 فروردین و پس از ال کلاسیکوی فوتبال زنان، اسکای اسپورتس خبر از ملاقات متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسا با مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی چلسی در هتل "بارسلونا ادیشن" داد. 

 

 
تصاویری از ورود این دو به هتل نیز منتشر شد و چنین به نظر می رسید که بارسلونا گوی سبقت از رقبا برای جذب این مدافع ارزرشمند را ربوده ولی دیروز منابع معتبر انگلیسی از مذاکرات پیشرفته رئال و رودیگر خبر دادند و امروز نیز خبر توافق اولیه دو طرف انتشار یافت. مارکا و آاس ادعا کرده اند که رودیگر همین هفته به رئال خواهد پیوست و تست پزشکی باشگاه را نیز در لندن پشت سر خواهد گذاشت.


 
متئو آلمانی شب گذشته پیش از بازی بارسلونا و رایووایکانو و در واکنش به توافق رودیگر و رئال گفت:« بله، من با مدیر برنامه های رودیگر ملاقات داشتم ولی محور گفت‌وگوهای‌مان در مورد این بازیکن نبود. او که فقط مدیربرنامه رودیگر نیست و ما در مورد بازیکنانی دیگر صحبت کردیم. الان بیش از هر چیزی باید روی کسب سهمیه تمرکز داشته باشیم. فصل که تمام شود و سهمیه نیز قطعی شده باشد، با ژاوی در مورد نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. تا زمانی که شرایط سهمیه قطعی نشده باشد، نمی توان کار خاصی در مورد جذب بازیکن انجام داد. ستاره های بزرگ طبعا دوست دارند راهی تیمی شوند که در لیگ قهرمانان حاضر باشد و ما فعلا وضعیت مبهمی داریم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها