به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۳۳۸۴۲

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق
گروه بین الملل: به گفته وزارت دفاع سوریه، در حمله اسرائیل به انبارهای مهمات در نزدیکی دمشق چهار سرباز کشته و سه تن زخمی شدند. گفته می‌شود این انبارها متعلق به گروه‌های مرتبط با ایران بوده است. این موشک‌ها از شهر طبریه در شمال اسرائیل به انبار مهمات متعلق به گروه‌های وابسته به ایران شلیک شده‌اند.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن از کشته شدن ۹  نفر از جمله پنج سرباز سوری خبر داده و گفته است، اسرائيل علاوه بر حمله به انبار مهمات به دیگر مواضع نظامی مرتبط با ایران نیز حمله کرده است. سوریه گفته است که بیشتر موشک‌ها توسط پدافند هوایی این کشور سرنگون شده‌‌اند. این حملات اندکی پس از آن انجام شد که ارتش اسرائیل از سقوط یک پهپاد اسرائیلی در مرز سوریه خبر داد و تحقیقاتی را در این مورد آغاز کرد.
سخنگوی ارتش اسرائیل از اظهار نظر درباره حمله‌ای که به این کشور نسبت داده شده، خودداری کرده است اما بارها اعلام کرده که نمی‌خواهد گسترش نفوذ ایران در سوریه را تحمل کند.
از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه در سال ۲۰۱۱ اسرائیل صدها حمله هوایی به اهدافی در سوریه انجام داده است که هدف آن‌ها هم مواضع ارتش سوریه و هم شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان و سایر نیروهای تحت حمایت ایران بوده است.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها