به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۳۳۳۹۰۷

دقیقه‌ای ۲۸میلیون برای بازیکن لالیگایی فولاد!

دقیقه‌ای ۲۸میلیون برای بازیکن لالیگایی فولاد!
گروه ورزشی: بازیکن اسپانیایی فولاد خوزستان از این تیم جدا شد.
 ایبای گومز وینگر اسپانیایی پیشین تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به فولاد خوزستان پیوست. با این حال از  ۴ فرودرین ۱۴۰۱ به تمرینات فولاد اضافه شد.
 این بازیکن اسپانیایی ۳۲ ساله با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، فقط امکان همراهی فولاد خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا داشت. دقیقه‌ای ۲۸میلیون برای بازیکن لالیگایی فولاد!به همین جهت بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا  تنها ۶۸ دقیقه در این رقابت‌ها از جمع شاگردان نکونام جدا شد.
هر چند به صورت رسمی مبلغ دقیق قرارداد این بازیکن اعلام  نشده است؛ اما جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تراکتور (در روز 21 اسفند 1400) اعلام کرد: صادقانه قیمت این بازیکن یک ذره بیشتر از 50 هزار دلار است.
بر اساس همین گفته سرمربی فولاد بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این بازیکن اسپانیایی 70 هزار دلار دریافت کرد. در صورت تایید این رقم او دقیقه‌ای، 28 میلیون تومان دریافت کرده است.


 
برچسب ها: فولاد خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها