به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۳۴۲۸۱
ادعای دیاریو اسپورت؛

پاسخ دمبله به پیشنهاد PSG؛ 20 روز صبر کنید

گروه ورزشی: عثمان دمبله 20 روز زمان خواسته تا پیشنهاد عالی پاری سن ژرمن را بررسی کند. اولویت او همچنان تمدید با بارسلوناست.
پاسخ دمبله به پیشنهاد PSG؛ 20 روز صبر کنید
قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای تمدید این قرارداد به توافق نرسیده‌اند. 
این بازیکن فرانسوی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در آستانه ترک نوکمپ قرار داشت توانست شرایط را به شکلی باورنکردنی برای خودش تغییر دهد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

یازده پاس گل دمبله در لالیگا به معنای 0.69 پاس گل در هر بازی است و این آمار باعث شده که او بالاتر از بازیکنان درخشانی چون لیونل مسی، ترنت الکساندر آرنولد و توماس مولر در زمینه ارسال پاس گل قرار بگیرد. 
وقتی دمبله حاضر نشد در ژانویه قراردادش را تمدید کند، رسانه‌های کاتالونیا ادعا کردند که او با پی‌اس‌جی به توافق رسیده و تابستان قصد دارد راهی این تیم شود. گمانه زنی‌ها در این‌رابطه همچنان ادامه دارد و طبق ادعای اسپورت، اخیرا پی‌اس‌جی پیشنهادی هنگفت به ستاره فرانسوی ارائه داده است. اگر بارسا حاضر نیست بیش از 10 میلیون یورو خالص به دمبله پرداخت کند، در عوض پی‌اس‌جی پیشنهاد دستمزد 17 میلیون یورو خالص را به وی ارائه کرده است. 

 
دمبله هنوز  پاسخی به این پیشنهاد نداده و اطلاع داده است که به 20 روز زمان برای تفکر نیاز دارد. اولویت دمبله بارسلوناست و امیدوار است تا پایان فصل، مدیران بارسا پیشنهادی بهتر به وی ارائه کنند. هفته گذشته نشستی هم بین مدیر برنامه‌های دمبله و مدیران بارسا برگزار شد و خروجی آن مثبت بود ولی برای رسیدن به توافق نهایی هنوز راه زیادی در پیش دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها