به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۳۴۹۸۳

گزارش۲۰:۳۰از ماده غذایی‌خوشمزه‌ولی خطرناک

گزارش۲۰:۳۰از ماده غذایی‌خوشمزه‌ولی خطرناک
گروه فیلم: مجله هفتگی چلچراغ با انتشار ویدئویی طنزآمیز در صفحه اینستاگرامش نوشت: و اما یک گزارش ببینید از یک ماده غذایی خوشمزه ولی بسیار خطرناک
....
برچسب ها: ماکارونی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


reza
Italy
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۵:۱۵
واقعا از عجایب روزگار است. این مردم اروپا چقدر هوشمندند. همه یکجا و یکدفعه فهمیدند ماکارونی مضره. راستی مضر یعنی ضرر داره؟ چون من معنی مضر را نمیدونستم ممنونم که حداقل این روشنگری را فرمودید. بع بع بع (386835)
ابوموسی اشعری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۹:۵۵
مسئولین کشور صبح جمعه این هفته فهمیدند ماکارونی برای سلامتی مردم ضرر دارد و صداه و سیماه هم سریع و بموقع اطلاع رسانی کرد. آن زن چاقی که در این کلیپ، ماکارونی را باعث چاقی میداند، کاش این را هم میگفت که هفته ای چند کیلو گوشت می خورد. فهرست چیزهای مضر در ایران بسیار بلند بالاست از جمله: پول و مال دنیا، ماشین خارجی، حیوانات خانگی، فضای مجازی، رفاه وآسایش، موسیقی، گوشت، شکر، تخم مرغ، نوشابه، دارو... و ...و... نان خالی هم ضرر دارد، مردم از این به بعد باید آنرا بدون نان بخورند. (386845)
عباس
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۰۹:۳۶
سلام
به نظر میاد دابسمش باشه و از تلویزیون میلی هم پخش نشده باشه. صدای مجری خیلی تابلوئه. از شما به عنوان رسانه انتظار داریم اطلاع رسانی رو به درستی انجام بدید. (386879)
عباس
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۰۹:۳۹
سلام مجدد
معذرت میخام. شما اطلاع رسانی کرده بودید. من بی دقتی کردم. (386880)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها