به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۳۳۶۶۵۹

رسمی؛ پایان کار لوئیس سوارز در اتلتیکومادرید

گروه ورزشی: با اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد.
رسمی؛ پایان کار لوئیس سوارز در اتلتیکومادرید
تابستان سال 2020 و در دوران پرحاشیه و عجیب بارسلونا بود که لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای و گلزن این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. این مهاجم 34 ساله در همان اولین فصل حضور خود در مادرید نمایش درخشانی داشته و با گلزنی‌های مکرر از عوامل اصلی قهرمانی تیم دیگو سیمئونه لقب گرفت.
با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود. همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد.
اتلتیکو مادرید از دقایقی پیش در چارچوب هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف سویا رفته است. چند دقیقه قبل از شروع بازی بود که باشگاه اتلتیکو مادرید در یک خبر نسبتاً غافلگیرکننده اعلام کرد که لوئیس سوارز امشب آخرین بازی خود با لباس اتلتیکو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را انجام خواهد داد. اتلتیکو مادرید همچنین جدایی هکتور هررا در پایان فصل را هم تایید کرد.


گفتنی است شایعات زیادی در رابطه با آینده لوئیس سوارز وجود دارد اما گزارش‌ها در هفته‌های اخیر حاکی از آن بود که حضور در سوپرلیگ ترکیه یا لیگ آمریکا محتمل‌ترین مقصد برای ستاره اروگوئه‌ای خواهد بود.
برچسب ها: لوئیس سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها