به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۳۷۲۰۶

رکورد بی‌نظیر ستاره لیورپول؛ تضمین پیروزی

گروه ورزشی: جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول نقش مهمی در ماندن این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر ایفا کرد.
رکورد بی‌نظیر ستاره لیورپول؛ تضمین پیروزی
لیورپول برای کشاندن نبرد قهرمانی در لیگ برتر با منچسترسیتی به هفته آخر، به سه امتیاز دیدار مقابل ساوتهمپتون نیاز مبربی داشت. اما ابتدا این تیم میزبان بود که به گل رسید و تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول در اواخر نیمه اول موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. اما در نیمه دوم جوئل ماتیپ پیش تاخته باز هم در نقش گلزن ظاهر شده و خیال یورگن کلوپ و هواداران لیورپول را در مورد کسب پیروزی در این دیدار حساس راحت کرد.

گلزنی جوئل ماتیپ در نیمه دوم خبر خوبی برای لیورپول بود و باعث شد این تیم را بابت کسب پیروزی در این مسابقه حساس آرامش خاطر بگیرد، زیرا قرمزها در هر هشت دیداری که این بازیکن موفق به گلزنی شده، پیروز شده اند. اما رکورد کسب پیروزی جوئل ماتیپ در ترکیب مرسی سایدی ها در لیگ برتر نیز بی نظیر است، زیرا او تنها در 10 بازی از 125 مسابقه خود در لیگ در ترکیب لیورپول شکست خورده است. ماتیپ با تنها هشت درصد شکست، کمترین نسبت باخت را در بین 1081 بازیکنی دارد که حداقل 100 بازی لیگ برتر را انجام داده اند.
لیورپول در هفته پایانی به مصاف ولورهمپتون می رود و منچسترسیتی نیز در خانه خود پذیرای استون ویلا خواهد بود. در صورت امتیاز از دست دادن شاگردان پپ گواردیولا، لیورپول می تواند با پیروزی مقابل ولوز عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر را جشن بگیرد.
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها