به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۳۷۷۰۹

افشاگری درباره زندگی مخفیانه دختر رئیس‌جمهور

افشاگری درباره زندگی مخفیانه دختر رئیس‌جمهور
گروه بین الملل: یکی از دختران ولادیمیر پوتین با مردی به نام زلنسکی در آلمان  زندگی می کند.کاترینا تیخونوا، رقصنده حرفه ای سابق، ۳۵ ساله است. او یک دختر کوچک از ایگور زلنسکی دارد؛ همان نام خانوادگی که دشمن سرسخت پوتین است، یعنی رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی. تیخونوا، یکی از دو دختر پوتین است که او با همسر سابقش، لیودمیلا الکساندرونا اوچرتنایا دارد.

تحریم ها علیه کاترینا، پروازهای منظم او را از مسکو به مونیخ برای ماندن در کنار همسرش، همراه با محافظان سرویس های مخفی روسیه، متوقف کرده است. زلنسکی، ۵۲ ساله، یک رقصنده حرفه ای باله است که تا همین اواخر ریاست باله ایالتی باواریا را بر عهده داشت. تیخونوا حداکثر سال ۲۰۱۷ از همسر اول خود جدا شد و از همان سال، او به طور منظم پروازهای خود را به مونیخ آغاز کرد. او گاهی اوقات چندین بار در ماه به آنجا پرواز می کرد. چنین اقدامی باعث تحقیر بیشتر پوتین می‌شود و رسانه ها او را «پدربزرگ دختر زلنسکی» می نامند.

پوتین هفته ها پس از حمله به اوکراین، شهروندان روسی را که به سمت غرب گرایش دارند «خائنان ملی» خوانده بود. اخبار مربوط به زندگی مخفیانه دختر پوتین در مونیخ با مردی به نام زلنسکی، تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که فاش شد دختر بزرگ رهبر روسیه، ماریا ورونتسوا، از شوهر تاجر هلندی ثروتمند خود، یوریت فاسن، جدا شده است و چند روز پس از آن که مشخص شد معشوقه قدیمی پوتین، آلینا کاباوا، ژیمناستیک روسی المپیک، ممکن است دوباره باردار باشد. به گفته شاهدان عینی، پوتین بعد از این خبر، افسرده و تا حدودی گوشه‌گیر به نظر می‌رسید.

سوابق پروازهای تیخوانا نشان می دهد که او همراه زلنسکی مرتباً با یک دختر کوچک که در اواخر سال ۲۰۱۹، ۲ ساله بود، سفر می کردند که احتمالا اکنون ۴ یا ۵ ساله شده است و نامش با نام پدرش زلنسکی مطابقت دارد. مشخص نیست این زوج و دختر کوچکشان در کجا زندگی می کنند. هیچ شواهدی مبنی بر اینکه زلنسکی با رهبر اوکراین با همین نام خانوادگی ارتباط داشته باشد وجود نداشت.
مرجع : روزیاتو
برچسب ها: پوتین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها