به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۳۷۷۷۲
یک سلبریتی چرا باید درباره اقتصاد حرف بزند؟

عصبانیت شدید رسانه اصولگرا از وریا غفوری

عصبانیت شدید رسانه اصولگرا از وریا غفوری
گروه ورزشی: خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی ضمن اشاره به اظهارات اخیر کاپیتان استقلال درباره وضعیت اقتصادی کشور واکنش نشان داد.سخنان وریا غفوری اولین و آخرین مورد از سخنان یک سلیبریتی در حوزه غیر تخصصی خود نیست و نخواهد بود. گاهی اوقات یک هنرپیشه، یک مجری مشهور یا یک ورزشکار سخنانی می‌گوید که هیچ اطلاعی از ابعاد ماجرا ندارد و صرفا به دلیل شهرت این افراد، سخنانشان هم میان مردم می‌چرخد و شنیده می‌شود. این اتفاق به خودی خود عجیب نیست ، اما ماجرا زمانی می‌تواند نگران کننده شود که برخی سیاسیون و اهل فن بخواهند این افراد و این تعابیر را به جای مواضع کارشناسی و اصولی به خورد مردم بدهند و این چهره‌ها را صرفا به دلیل امکان دیده شدنشان به عنوان رهبران جامعه جا بزنند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: اولین آسیب این اتفاق متوجه خود این سلیبریتی‌ها است. این چهره‌ها در حوزه‌هایی ورود می‌کنند که به دلیل عدم تخصصشان ناگزیر باید پیرو خط و ربط دیگران باشند. به نوعی برخی جریانات و رسانه‌ها به دنبال استفاده ابزاری از این افراد هستند و تلاش می‌کنند با فضاسازی رسانه‌ای آنها را در یک مسیر مشخص قرار دهند تا نتیجه دلخواه خود را بگیرند. با این حال عدم استقبال قاطبه مردم از چنین سناریوهایی نشان می دهد که سطح فکری و فرهنگی مردم ،‌جلوتر از برخی جریانات سیاسی است. مردم نشان داده اند که می توان به بازی یک فوتبالیست یا هنرپیشه علاقه مند بود و همزمان از سبک زندگی یا اظهارات غیر تخصصی شان انتقاد کرد.
برچسب ها: وريا غفوری

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۳:۵۱
اگه مردم از ورزشکاران و هنرمندان معترض به وضعیت موجود که حاصل بی عرضه گی دولت و طرفدارانش است، استقبال نکنن شماها خودتون رو جر نمی دادید (388026)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۸
پس چرا یه روحانی یا نطامی باید بیاد تو اقتصاد دخالت کنه که هیچ سر رشته ای نداره؟؟ جناب خبرگذاری فارس جواب بده؟؟ (388027)
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۰:۰۹
این دو قشر مملکتو به گند کشیدن ولی چون قدرت دارن فعلا میتازن (388044)
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۵
ساقیتو عوض کن. (388077)
رییسی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۴:۴۳
فقط خبرگزاری فارس و کیهان حق دارند در هر موضوعی وارد شوند و نظر بدهند و گرنه سلیبریتی (نامداران) هیچی حق ندارند و چیزی هم حالیشان نیست.....
والا پررویی و وقاحت هم حدی دارد...
تف بر شیطان... (388029)
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۶:۴۰
بعله صرفا وغقط باید عده ای خاص حرف بزنند وبنویسند وملت الا ولابدبابدکور،کر،ولال باشند وگرنه گربه شاخشان خواهدزد وبه سختی هم خواهدزد (388040)
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۰:۱۱
دیگه هیچ غلطی نمیتونن بکنن و گربه خودشانو شاخ میزنه (388045)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۸:۵۵
.......... الان متخصص در تمام حوزه هاست که در هر موضوع و جریانی ورود کرده و ردیابی از خودش اونجا باقی گذاشته؟؟؟ (388043)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۰:۳۵
اولا اینکه خود رئیس جمهور رئس مجلس و اصلا در ایران کدام مسئول تخصص دارد که همه شان شدن جراح ؟
دوما آقای غفوری و یا هر شخصی که تبعه کشور ایران هست در خصوص اتفاقات ناگوار کشور خویش حق اظهار نظر دارد ..مگر ایشان مثل مرگ نامه کیهان و یا فارس برای کسی جرمی به ناحق تراشیده و فحش و بد و بیراه گفته،
همه چیز گران شده و نمایندگان مجلس که در فکر جیب و قدرت هستند و زبان مردم نیستند
در همه جای دنیا سلبریتی ها زبان گویای ملت ها هستند چرا کیهان و فارس نیوز وسایر مافیا... اینقدر از سلبریتی های وطنی می ترسند (388046)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۱:۰۱
ی سوال برای من پیش آمده............
با این همه تبلیغات شبانه روزی حکومت؟ ولی مردم از کوچکترین روزنه خبری ، به غریبه حتی دشمن واقعی اعتماد میکنند؟ (388049)
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۱:۰۸
فارس .......... (388050)
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۲۳:۴۱
چطوری هست که با شش کلاس سواد میشه نظر داد ولی دیگران نمی توانند (388053)
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۶:۴۷
اصولگراهای حاکم بر همه قوا و انتقاد ناپدیر (388057)
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۸:۳۷
اگر اینطور باشه که اکثریت نمایندگان مجلس ما نظامی و روحانی هستند لابد اونا در مسائل مختلف سیاسی و انرژی و کشاورزی و آب و ... متخصص هستند و ما نمی‌دانیم ؟؟؟؟؟!!!!! (388059)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها