به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۳۷۸۱۲

خبر مهم برای جاماندگان سود سهام عدالت

خبر مهم برای جاماندگان سود سهام عدالت
گروه اقتصادی: مشمولان سهام عدالتی که تاکنون به دلایل مختلف سود سهام سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت نکرده‌اند، تا عصر امروز منتظر واریز این سود باشند.در این راستا محمود حسنلو، مدیر فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت مشمولانی که سود دریافت نکرده‌اند تا امروز عصر واریز می‌شود. بنابراین مشمولانی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشتند، حدود یک میلیون و ۷۰ هزار تومان و افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند، حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد، همچنین اگر فردی از سال ۱۳۹۸ هم طلبی داشته باشد، سودش پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که سود مشمولانی که حسابشان همچنان مشکل دارد یا سجامی نشده‌اند چه خواهد شد؟ گفت: یک دوره دیگر در آینده نزدیک واریز خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.بر اساس این گزارش، طبق آمار سود سهام عدالت برای بیش از دو میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت پرداخت نشده است که علت اصلی آن عدم ارائه شماره شبای نامعتبر بود. البته ممکن است حساب برخی مشمولان بنا بر قوانینی که در بازار پول وجود دارد راکد یا مسدود شده باشد و موضوع دیگر نیز مربوط به حساب افراد در بانک‌هایی بود که در بانک سپه ادغام شدند و شمار جدید شبا برای آن ها معرفی نشده است. البته همچنان امکان واریز سود سهام مشمولان متوفی وجود ندارد.
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها