به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۳۷۹۹۳

کاپیتان سرخ‌ها جای مربی محبوب را می‌گیرد؟

کاپیتان سرخ‌ها جای مربی محبوب را می‌گیرد؟
گروه ورزشی:جدیدترین شایعه در آسمان پرسپولیس، اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس در پایان فصل جاری است!سیدجلال حسینی به سن ۴۰ سالگی رسیده و در حال حاضر مسن‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر است. البته کاپیتان سرخ‌ها هربار که برای پرسپولیس بازی می‌کند آنقدر مسلط نشان می‌دهد که شرایط سنی‌اش چندان به چشم نمی‌آید، با این‌حال در اواخر فصل گذشته و این فصل بازی‌های زیادی را از دست داد و در بازی اخیر پرسپولیس هم به‌دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، روی نیمکت نشست و برخی پیشکسوتان هم در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند برای فصل بعد باید قرمزها به‌دنبال جانشین کاپیتان‌شان باشند؛ چراکه باتوجه به وضعیت سنی احتمالا بیشتر از قبل درگیر مصدومیت خواهد شد.
 
تیم فوتبال پرسپولیس را امسال می‌توان ناکام ترین تیم این فصل دانست چرا که در کمتر از سه ماه این تیم ابتدا سوپرجام را از دست داد. سپس در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از جام حذفی کنار برود و پس از آن هم با قبول شکست برابر سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد.

این در حالی بود که سیدجلال حسینی از زمان حضورش در پرسپولیس هر سال به عنوان کاپیتان تیم حداقل یک جام را با دستانش لمس می‌کرد اما امسال فصل خوبی را سپری نکرد. حسینی نیز یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم نگرفته که دوران بازی‌گری‌اش را به اتمام برساند یا خیر؟

حالا شنیده می‌شود کاپیتان پرسپولیس در صورتی که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته باشد به کادر فنی سرخپوشان اضافه می‌شود و در صورتی هم که قصد داشته باشد به دوران بازی‌گری‌اش ادامه دهد به احتمال زیاد به ملوان که لیگ برتری خواهد شد خواهد پیوست. البته همه چیز بستگی به تصمیم خود سیدجلال حسینی دارد اما اگر این شایعه صحت داشته باشد و او به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود قرار است جای چه کسی را بگیرد؟
شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که احتمالا سیدجلال حسینی با توجه به رابطه مطلوب و رفاقت با بازیکنان فعلی پرسپولیس جانشین کریم باقری در این تیم شود! آیا این اتفاق می‌افتد؟ باید منتظر ماند و دید!
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: سید جلال حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها