به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۳۷۹۹۸

کلوپ: دوم شدن داستان زندگی من است

کلوپ: دوم شدن داستان زندگی من است
گروه ورزشی:پایان هیجان انگیز فصل ۲۰۲۱-۲۲ باعث شد تا قرمزها قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهند، اما آنها همچنان از یک فصل موفق لذت برده اند.یورگن کلوپ پس از دیدن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر توسط منچسترسیتی، ادعا می‌کند کسب رتبه دوم "داستان زندگی من" است، اما سرمربی قرمزها می‌گوید تیمش "دوباره" خواهد رفت و جام‌های بیشتری برای آنها در این فصل به دست خواهد آمد.
 
کلوپ با انعکاس از مسابقه ای که باعث شد لیورپول با نایب قهرمانی مواجه شود، به اسکای اسپورت گفت: به من سیتی و پپ گواردیولا تبریک می‌گویم. از استون ویلا و ولورهمپتون تشکر می‌کنم که بازی مناسبی آن انجام دادند. این نتیجه ای نیست که ما می‌خواستیم. کمی مانند ترن هوایی بود. من دقیقاً نتایج را نمی دانم اما می دانم که آنها ۱-۰ پیش بودند - آیا آنها ۲-۰ نیز پیش بودند؟ البته در حال حاضر ناامیدی در اینجا نیز وجود دارد. اگر بعد از ۱۰ دقیقه ۵-۰ بازی به سود سیتی برسد، برای ما یک بازی عادی پیش می رفت. این بهترین بازی ما هم نبود، اما همه چیز خوب است. ۹۲ امتیاز کاملاً باورنکردنی است. ما همه چیز را می خواستیم، اما اکنون خوب است. [رتبه دوم] داستان زندگی من است. من همچنان رکورددار عدم صعود در آلمان با بالاترین امتیاز هستم. شما باید بیشتر از هر تیم دیگری امتیاز بگیرید، اما ما این کار را نکردیم.

 شما نمی توانید بیشتر از ارائه بهترین فرم خود کاری انجام دهید و این همان کاری است که پسرها دوباره انجام دادند. ما بهترین تیم جهان را تا سرحد توان تعقیب کردیم، این کاملاً خاص است. دوباره یک تیم می سازیم و دوباره می رویم."

کلوپ اضافه کرد: "اگر قبل از فصل شرایط را می دانستیم، احتمالاً می گفتم که آن را قبول می کنم - اگرچه در مورد لیگ خیلی مطمئن نیستم. اگر می‌خواهید برنده بزرگ شوید، باید آماده باشید که بزرگ شکست بخورید. این کاری است که ما امروز انجام دادیم. همه چیز در مورد واکنش است. فردا نمی توانیم در لیگ واکنش نشان دهیم، اما سال آینده می توانیم. من قبلاً ۵۰۰ میلیون بار به آنها گفته ام. این بهترین گروهی است که تا به حال داشته ام. این باعث خوشحالی است که هر روز صبح سر کار بیایم. ما به یک پایه محکم برای واکنش به شکست ها نیاز داریم. می دانیم که چرا موفق نشدیم. ما در نیم فصل اول به کمی ثبات بیشتر نیاز داشتیم. فضایی برای بهبود وجود دارد و ما روی آن کار خواهیم کرد. وقتی به ۱۰ تغییر نیاز ندارید، واقعاً عالی است، فقط بر آنچه دارید می‌سازید. این کاری است که ما انجام خواهیم داد. اگر افراد بیرونی نمی دانند این باشگاه چقدر خاص است، من نمی توانم به آنها کمک کنم. امیدوارم اکنون سومین جام خود را در این فصل به دست آوریم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها