به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۳۸۰۵۴

تداوم طرح فروش تیگو تا فردا/جدول

تداوم طرح فروش تیگو تا فردا/جدول
گروه اقتصادی: شرکت مدیران خودرو جدیدترین طرح فروش انواع مدل‌های خودرو تیگو را از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این طرح تا سه‌شنبه سوم خرداد ادامه دارد.
عرضه این محصولات در قالب قرعه‌کشی انجام می‌شود. در طرح فروش مدیران خودرو، عرضه مدل‌های مختلف تیگو با موعد تحویل ۳۰ روز کاری (برای دو مدل) و ۹۰ روز کاری برای یک مدل دیگر، هر سه با قیمت قطعی اعلام شده است.این طرح به فروش سه مدل ۸ کلاسیک، ۸ پرو و ۷ پرو اکسلنت اختصاص دارد.متقاضیان می‌توانند تا روز سه‌شنبه سوم خرداد، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

1- طرح فروش محصولان مدیران خودرو- اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

2- طرح فروش محصولان مدیران خودرو- اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

تیگو در بازار چند؟
به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌ فروش، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

تیگو ۸ کلاسیک
متقاضیان ثبت‌نام در این طرح فروش مدیران خودرو، می‌توانند تیگو ۸ کلاسیک را انتخاب کنند.قیمت کارخانه‌ای این محصول، یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است. این خودرو در بازار، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

۸ پرو
یکی دیگر از خودروهایی که هنگام ثبت نام در این طرح فروش عرضه می‌شود، تیگو ۸ پرو است.قیمت کارخانه‌ای این محصول، یک میلیارد و ۷۲۷ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان است. تیگو ۸ کلاسیک که شاید شبیه‌ترین خودرو به این محصول جدید باشد، در بازار به قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

۷ پرو اکسلنت
در این طرح فروش، همچنین امکان انتخاب تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز وجود دارد.قیمت کارخانه‌ای این محصول، یک میلیارد و ۲۰۱ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان است. تیگو ۷ اکسلنت که شاید شبیه‌ترین خودرو به این محصول جدید باشد، در بازار به قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
برچسب ها: مدیران خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها