به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۳۳۹۳۴۵
پیشنهاد تمدید ندارم و این سرنوشت من است؛

این حرفهای رامین بوی جدایی می‌داد!

گروه ورزشی: آخرین جملاتی که رامین رضاییان به زبان آورد، حکایت از پایان کار او در تیم پرسپولیس داشت.
این حرفهای رامین بوی جدایی می‌داد!
دقایقی پس از آنکه ویژه برنامه فوتبال برتر برای قهرمانی استقلال به پایان رسید، رامین رضاییان با پیراهن سفید و مشکی خود در کنار محمدحسین میثاقی حضور یافت تا در اولین گفتگوی تلویزیونی پس از ورود به پرسپولیس، برای دقایق نسبتا طولانی به صحبت بنشیند.
با این حال شاید مهمترین بخش صحبت‌های رضاییان مربوط به جایی بود که در آخرین لحظات حضور، به سوال مجری برنامه در مورد آینده کارش در پرسپولیس و اینکه آیا پیشنهاد تمدید دارد؟ پاسخ داد.
رضاییان که پیش از این با تایید شایعه پیشنهاد استقلال به او در لیگ هفدهم و اینکه علاقه اش به پرسپولیس را آن زمان نشان داد، به شکل سربسته، از احتمال بالای جدایی‌اش خبر داده بود،  این بار با زبان صریح‌تر در این مورد صحبت کرد.
او درباره احتمال تمدید با پرسپولیس گفت: با من هیچ صحبتی نشده و من خیلی پسر صادقی هستم. هیچ ایرادی هم ندارد و فوتبال حرفه‌ای شده. درست است تماشاگران من را دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم اما این تقدیر من است.
وی افزود: مسیری که من زندگی می‌کنم، به اتفاقاتش ایمان دارم. تمرکزم روی این بود که پرسپولیس قهرمان شود و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم نام پرسپولیس و اسم پرسپولیس بماند. بازیکن می‌آید و می‌رود اما چیزی که به جا می‌گذارد مهم است.
رضاییان با جملاتی که به نظر کنایه آمیز بودند و گلایه‌هایی را نیز در خود داشتند، ادامه داد: تا الان صحبتی نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. صحبت من حرف احترام است، بی‌معرفتی‌هایی بود، پرسپولیس و هوادارانش را بگذارید کنار. اما من این چیزها را دیدم. من تا الان همه جوره خودم را ثابت کردم و حرف نبودم و با عمل نشان دادم.
عدم پیشنهاد به رامین رضاییان در حالی اتفاق افتاده که میلاد سرلک و مهدی ترابی نخستین بازیکنانی بودند که پیشنهاد تمدید را دریافت کردند و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا بازیکنی نظیر احسان پهلوان تمدیدی بعدی سرخپوشان خواهد بود.
بنابراین و با این صحبت‌ها و در شرایطی که شایعاتی پیرامون مذاکره پرسپولیس با یک مدافع راست سرشناس دست به دست می‌شود، به نظر می‌رسد که رامین رضاییان هم به در خروجی باشگاه نزدیک شده است.
برچسب ها: رامین رضاییان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها