به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۳۴۰۰۹۷

مبلغ مدنظر اینتر برای بازگرداندن لوکاکو؛ 25 میلیون یورو

گروه ورزشی: باشگاه اینتر در تلاش است تا روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، را به صورت قرضی به سن سیرو برگرداند.
مبلغ مدنظر اینتر برای بازگرداندن لوکاکو؛ 25 میلیون یورو
لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا تصمیم گرفت از اینتر جدا شده و راهی چلسی شود. 
او که از شرایط این تیم و همچنین جدایی آنتونیو کونته ناراحت بود، با قراردادش به ارزش 105 میلیون یورو از اینتر جدا شده و برای دومین بار پیراهن چلسی را به تن کرد. 
با این حال، دوران حضور  او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او خیلی زود در گفتگو با رسانه‌های ایتالیایی مدعی شد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر برای این تیم به میدان برود، موضوعی که چندان به مذاق مدیران و کادر فنی چلسی خوش نیامد. 
توماس توخل چند بازی این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد و او که نتوانسته بود درخشش خود در جمع بازیکنان نراتزوری را در چلسی تکرار کند بیش از پیش افت کرده و موفق به بازگشت به ترکیب اصلی این تیم نشد. 
 

حالا به نظر می‌رسد که مدیران اینتر از جا ماندن از میلان در کورس قهرمانی و از دست دادن جام این فصل قصد دارد برای بازگشت این بازیکن به سن سیرو اقدام کنند اما توانایی مالی خرید او را ندارند. 
چلسی که مبلغ هنگفتی برای جذب این ستاره بلژیکی هزینه کرده راضی به فروش او با قیمت خیلی پایین‌تر نیست و تلگراف خبر داده که اینتر مبلغ 20 میلیون یورو برای انتقال قرضی او در نظر گرفته است. 
اینتر با توجه به شرایط مالی این باشگاه و همچنین دستمزدی که باید به این بازیکن پرداخت کند احتمالا حاضر به افزایش این مبلغ برای جذب لوکاکو نخواهد بود و باید دید که آیا مدیران چلسی حاضر به قبول این پیشنهاد و مذاکره بر سر انتقال او هستند یا خیر.
برچسب ها: روملو لوکاکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها