به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۳۳۹۰۴۴

تلاش دیوانه‌وار ستاره چلسی برای بازگشت به اینتر!

گروه ورزشی: تلاش های روملو لوکاکو، گلزن 29 ساله چلسی برای بازگشت به اینتر آغاز شده است.
تلاش دیوانه‌وار ستاره چلسی برای بازگشت به اینتر!
اولین فصل بازگشت به چلسی اصلا برای روملو لوکاکو خوب پیش نرفت و این بازیکن اغلب مسابقات مهم تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. حالا به نظر می رسد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و باتجربه چلسی رویای بازگشت به باشگاه اینتر را در سر داشته و حاضر است برای رسیدن به این هدف دست به کاری بزند. دستمرد فعلی روملو لوکاکو 12 میلیون یورو به اضافه سه میلیون پاداش است و او حتی به قبول نصف این رقم برای پوشیدن دوباره لباس اینتر شده است. 

البته در این شرایط نیز نهایی شدن این انتقال بسیار دشوار به نظر رسیده و در حقیقت فقط یک راه برای بازگشت لوکاکو به لیگ ایتالیا وجود دارد. در صورتی که چلسی باید به انتقال قرضی این بازیکن رضایت دهد، اینتر برای توافق با روملو لوکاکو وارد عمل خواهد شد. مدیران اینتر در روزهای آتی با مدیر برنامه روملو لوکاکو دیدار کرده و شرایط بازگشت او به این باشگاه را بررسی خواهند کرد. 
حتی کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد تعلل اینتر درباره ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب پائولو دیبالا به این دلیل است که آنها منتظرند ببیند آیا بازگرداندن روملو لوکاکو به سن سیرو در فصل تابستان امسال امکان پذیر است یا خیر. همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که روملو لوکاکو به دنبال قطع همکاری با فدریکو پاستورلو و شرکت مدیریت ورزشی P&P بوده و تصور می کند آنها راه حلی برای بازگشت او به اینتر پیدا نخواهند کرد. 
برچسب ها: روملو لوکاکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها