به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۲۳۰۰۲
لوکاکو خواهان حضور در اینتر؛

پشیمانی گران‌ترین خرید سال؛ به دنبال بازگشت!

گروه ورزشی: روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی علاقمند به بازگشت به اینتر بوده و برای رسیدن به این هدف حاضر به کاهش دستمزد خود است.
پشیمانی گران‌ترین خرید سال؛ به دنبال بازگشت!
روملو لوکاکو، مهاجم 29 ساله و بلژیکی در فصل تابستان سال گذشته با قراردادی 113 میلیون یورویی از اینتر جدا شده و بعد از هشت سال دوباره به استمفوردبریج بازگشت تا لباس چلسی را به تن کند. بعد از جدایی آنتونیو کونته و اشرف حکیمی به نظر می رسید روزهای سختی در انتظار اینتر باشد و روملو لوکاکو نیز به این نتیجه رسید احتمال کسب موفقیت در چلسی بیشتر است.


 
اما شرایط تا این هفته که برای روملو لوکاکو خوب پیش نرفته و این بازیکن تاکنون تنها 10 گل برای چلسی به ثمر رسانده است. همچنین روملو لوکاکو جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی از دست داده و در دیدار روز سه شنبه مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت حضور پیدا کرد.
به نظر می رسد روملو لوکاکو از شرایط فعلی خود در چلسی ناراضی است و طبق گزارش امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت، این ستاره بلژیکی آماده است تا برای بازگشت به اینتر حتی دستمزد خود را نیز کاهش دهد. خود توماس توخل نیز اخیرا اعتراف کرد که نمی داند چگونه از روملو لوکاکو در تاکتیک های خود استفاده کند و این مهاجم بلژیکی نیز در ماه های اخیر به وضوح نشان داده از این شرایط رضایت ندارد.
در پایان ماه دسامبر بود که روملو لوکاکو در مصاحبه ای مفصل از هواداران اینتر بابت جدایی از این تیم در فصل تابستان عذرخواهی کرده و مدعی شد که دوست دارد دیر یا زود به این باشگاه بازگردد. اما حالا به نظر می رسد لوکاکو رویای بازگشت به اینتر را در سر داشته و آماده است دستمزد خود را کاهش دهد تا دوباره پیراهن نراتزوری را به تن کند. 
او با تعدادی از مدیران اینتر در تماس بوده و با توجه به اینکه می داند که بازگشت او عملیات دشواری در این شرایط مالی باشگاه خواهد بود، آماده است دستمزد خود را کاهش دهد. البته در حال حاضر پروژه بازگشت لوکاکو در برنامه های باشگاه نیست و جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیایی ساسولو هدف اصلی آنها برای فصل تابستان لقب گرفته است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها