به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۳۴۰۱۳۳

انصراف بنزما از اعتراض به رای دادگاه؛ خسته شدم!

گروه ورزشی: کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، اعتراضش به رای دادگاه درباره پرونده متئو والبوئنا را پس گرفت.
انصراف بنزما از اعتراض به رای دادگاه؛ خسته شدم!
بنزما از چند سال قبل درگیر اتهامات عجیبی در پرونده مربوط به باج‌گیری از متئو والبوئتا، هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، بوده است. 
این بازیکن در اکتبر سال گذشته میلادی به دادگاه رفت و دفاعیه خودش را پس از سال‌ها درگیری در این پرونده به‌صورت رسمی در برابر قاضی ارائه کرد. 
با این حال زمانی که رای این پرونده اعلام شد، دادگاه او را مجرم شناخته و به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو محکوم کرد. این در حالی بود که بسیاری حدس می‌زدند که حکم شدیدتری در انتظار او باشد. 
قضات دادگاه دفاعیه بنزما مبنی بر این که هدفش از مطرح کردن صحبت‌هایی که با والبوئنا زده، باج‌گیری نبوده و او اطلاع نداشته که اقداماتش ممکن است جنبه قانونی داشته باشد؛ پذیرفته و به همین دلیل حکم حبس او را به حالت تعلیقی درآوردند.
 

دخالت بنزما در این موضوع باعث شد که اتهام همکاری با باج‌گیرها به این بازیکن نسبت داده شود و همین موضوع باعث شد او چند سال از تیم ملی فرانسه دور باشد و قهرمانی با این تیم در جام جهانی 2018 روسیه را نیز از دست بدهد.
پیش از این گفته می‌شد که این مهاجم رئال مادرید درخواست تجدیدنظری را روی این رای دادگاه ارائه کرده اما حالا هوگو ویژیه، وکیل این بازیکن، اعلام کرده که او اعتراضش روی این پرونده را پس گرفته است. 
او درباره تغییر نظر بنزما در این زمینه به خبرنگاران گفت:« شاید این انصراف به معنای صحه گذاشتن بر این حکم و اتهام وارد شده باشد. از نظر قضایی این موضوع حقیقت دارد اما در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد.»
وکیل بنزما با اشاره به شرایط این بازیکن در سال‌های اخیر اضافه کرد:« کریم بنزما همیشه بی‌گناهی خودش در این پرونده را اعلام کرده و هرگز در باج‌گیری علیه متئو والبوئنا دخالتی نداشته اما از روند طولانی این پرونده خسته شده است.»
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها