به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۴۰۱۸۵

دوناروما و ترک زمین با وضعیتی نگران‌کننده

گروه ورزشی: جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، در جریان دیدار دیشب برابر آلمان دچار مصدومیت شد.
دوناروما و ترک زمین با وضعیتی نگران‌کننده
تیم ملی ایتالیا شب گذشته در دور اول مسابقات لیگ ملت‌ها میزبان آلمان بود و در حالی که ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد، خیلی سریع گل تساوی را دریافت کرد تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد و دو تیم صاحب‌نام فوتبال اروپا در گام اول امتیازات را تقسیم کرده باشند.
در دیدار دیشب یک اتفاق نگران کننده برای دروازه بان تیم ملی ایتالیا رخ داد. جایی که جان لوئیجی دوناروما در اثر یک برخورد با مدافع تیم ملی آلمان یعنی آنتونیو رودیگر از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شد. تیم ملی ایتالیا تعویض های خود را انجام داده بود و به همین خاطر دوناروما مجبور شد به کار خود تا پایان بازی ادامه دهد.
با این حال وقتی داور مسابقه سوت پایان بازی را زد جان لوئیجی دوناروما از شدت درد روی زمین افتاد و از کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا درخواست کمک کرد. این دروازه‌بان که از این مصدومیت بسیار عصبانی به نظر می رسید بعد از مداوای اولیه با ناراحتی زیاد زمین را ترک کرد. سرمربی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی نیز بعد از پایان بازی آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه انگشت را تایید کرد؛ با این حال باید منتظر ماند و دید که میزان دقیق آسیب دیدگی دوناروما چقدر است و اینکه آیا او به بازی های بعدی آتزوری خواهد رسید یا خیر.






برچسب ها: دوناروما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها