به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۴۰۴۵۰

اژه‌ای: شعاردهندگان را شناسایی کنید

اژه‌ای: شعاردهندگان  را شناسایی کنید
گروه سیاسی: رئیس قوه قضاییه با اشاره به اتفاقی که در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افتاد گفت: چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند.
غلامحسین محسنی اژه‌ای با اشاره به اتفاقی که در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد (هنگام سخنرانی حجت الاسلام  حسن خمینی) رخ داد و با موضع‌گیری و نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفت: با توجه به اینکه اتفاق رخ داده در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل، مسبوق به سابقه است، از دستگاه اطلاعاتی می‌خواهیم تا این موضوع را دنبال کنند.وی با تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی و معرفتی حضرت امام خمینی (ره) که ایشان را متمایز از سایر شخصیت‌های برجسته دنیا و جهان اسلام در عصر حاضر می‌کند، بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) برای خدا قیام کردند و از خود گذشتند و به خدا پیوستند و در این مسیر الهی و نورانی با صداقت، صراحت، شجاعت، مردم‌داری، جهاد و دوراندیشی، پیش رفتند و از چیزی غیر از خداوند نهراسیدند.
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی (ره)، رضای خداوند را بر رضای دیگران مقدم شمردند و این رمز پیروزی این مرد الهی بود، گفت: امام عظیم‌الشأن ما قلب‌ها و دل‌ها را تسخیر کردند و هر انسان روشن ضمیر و پاک باخته‌ای در اقصی نقاط دنیا، شیفته این مشی و مرام و معرفت خداگونه و الهی حضرت امام (ره) شد.
 
برچسب ها: محسنی اژه‌ای
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها