به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۴۰۶۲۰

ورود گسترده توده گرد و غبار به پایتخت

ورود گسترده توده گرد و غبار به پایتخت
گروه جامعه:سنجش میزان آلایندگی گرد و غبار وارد شده در تهران به دلیل هک سامانه های شهرداری تهران در سایت شرکت کنترل کیفیت هوا امکان پذیر نیست.به دلیل ورود توده گسترده گرد و خاک میدان دید در سطح تهران کاهش یافته است.مشاهدات عینی در شهر تهران به وضوح نشان می‌دهد، کیفیت هوای تهران کاهش یافته و به دلیل ورود گسترده گرد و خاک کاهش دید میدانی ایجاد شده است.سنجش میزان آلایندگی گرد و غبار وارد شده در تهران به دلیل هک سامانه های شهرداری تهران در سایت شرکت کنترل کیفیت هوا امکان پذیر نیست.
 
آماده‌باش تیم عملیاتی به دنبال اعلام وزش باد شدید در تهران
شهرداری منطقه ۱۴ به دنبال اعلام وزش باد شدید تهران و احتمال شکستگی درختان و بروز حوادث احتمالی در حالت آماده باش قرار گرفت. طبق پیش بینی مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا مبنی بر وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، تیم های عملیاتی مدیریت شهری منطقه ۱۴ به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت بروز حوادث احتمالی به محل اعزام شوند.با توجه به احتمال شکستگی درختان و سقوط اجسام توصیه می شود شهروندان از حضور در محل های غیرمسقف خودداری کنند.شهروندان در صورت بروز حوادث و مخاطرات شهری می توانند موارد را با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
برچسب ها: گرد و غبار تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها