به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۴۰۹۰
هرکس عقب‌نشینی کند آبروی خود را برده است

طائب: اسرائیل باید از صفحه‌روزگار محو شود

گروه سياسي: حجت‌الاسلام طائب رئیس قرارگاه «عمار» گفت: شرط سپردن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن، محو شدن اسراییل از صفحه روزگار است.
طائب: اسرائیل باید از صفحه‌روزگار محو شود
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسم بزرگداشت شهدای مخابرات لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) که در سالن 5 آذر تهران برگزار شد، با اشاره به روایت قرآن که می‌گوید شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، اظهار داشت: هر انسانی، یک عمر تعیین شده‌ای دارد که می‌تواند این عمر را به دنیا بفروشد یا اینکه آن را با خدا معامله کند.

طائب افزود: خصلت دنیا، خسیس بودن آن است اما اگر جان را با خدا معامله کردیم، پاداش آن را در آخرت به بهشت خواهد داد که از این منظر، شهدا در این معامله پیروز و موفق هستند. طائب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خاطره ای از مرحوم عسکراولادی، گفت: آقای عسکراولادی تعریف می‌کرد که در سخنرانی حضرت امام(ره) که منجر به دستگیری و تبعید ایشان شد، به همراه شهید عراقی حضور داشتیم. بعد از سخنرانی خدمت امام(ره) رفتیم و شهید عراقی به ایشان گفت که چه خوب شد شما این مباحث را مطرح و این حرکت را شروع کردید تا ان‌شاءالله در آینده، گشایشی در کار ملت ایران پدید بیاید. اما امام(ره) فرمودند من تنها این هدف را ندارم و 3 هدف اصلی را دنبال می‌کنم که یکی برچیده شدن بساط سلطنت از این کشور، دومی استقرار نظام جمهوری اسلامی و سوم نیز سپردن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن است. مرحوم عسکراولادی گفت در روز پیروزی انقلاب، شهید عراقی من را صدا کرد و گفت اولین هدف امام(ره) محقق شد.

طائب با بیان اینکه چند ماه بعد و در رفراندوم 12 بهمن 58 نیز دومین هدف امام(ره) شکل گرفت، افزود: یکی از زمینه‌های تحقق سومین هدف امام(ره)، محو شدن اسراییل از صفحه روزگار است و باید این امر محقق شود تا پرچم به دست صاحب اصلی آن سپرده شود. این شلوغ‌بازی‌هایی که در ایران و سراسر جهان شاهد هستیم نیز برای همین است که جلوی این روند را بگیرند. طائب خاطرنشان کرد: همانند جنگ تحمیلی علیه ایران، اینها فکر می‌کردند که 2 ماهه می‌توانند کار سوریه را یکسره کنند اما امروز می‌بینند که در چه باتلاقی فرو رفتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خودشان می‌دانند که ما دنبال بمب اتم نیستیم و با موضوع هسته‌ای ما نیز مشکلی ندارند، گفت: مشکل اصلی آنها با هستی ماست و می‌خواهند که ما دستمان را از روی خرخره اسراییل برداریم. طائب با بیان اینکه نمی‌توان با مذاکره با آمریکا و گوش کردن به حرف‌های آنها مشکلات مردم را حل کرد، گفت: ما باید در مذاکرات تکلیف خود را بدانیم. هرکس عقب نشینی کند، آبروی خود را برده است.