به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۴۱۳۰۸

تعلل آرسنال در خرید بازیکن؛ داد آرتتا درآمد!

گروه ورزشی: میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات راضی نیست.
تعلل آرسنال در خرید بازیکن؛ داد آرتتا درآمد!
آرتتا تابستان گذشته برای جذب بازیکنانی مانند بن وایت، آروم رمزدیل و مارتین اودگارد نزدیک به 150 میلیون پوند هزینه کرد. 
با این حال آرتتا معتقد است که برای بهبود شرایط این تیم و بازگشت آنها به اوج باید هزینه قابل توجه دیگری نیز قبل از آغاز فصل 23-2022 انجام شود تا زمینه بازگشت آنها به لیگ قهرمانان فراهم شود. 
این در حالی است که توپچی‌ها فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردند و با این که در هفته‌های بسیاری در بین چهار تیم صدر جدول قرار داشتند اما در نهایت نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده و رقابت را به تاتنهام واگذار کردند. 
آرتتا حالا خواهان جذب یک مهاجم، یک هافبک و یک مدافع جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و گابریل ژسوس از منچسترسیتی یکی از اولویت‌های او به شمار می‌رود. 
 

او در زمانی که دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی سیتی بود با این بازیکن برزیلی کار کرده و علاقه زیادی به او دارد و می‌خواهد جای خالی ایجاد شده در خط حمله تیمش پس از جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت را با این بازیکن پر کند. 
با این حال، دیلی میل مدعی شده که این مربی اسپانیایی نگران است که تعلل آرسنال برای خرید این بازیکن باعث شود که چلسی زودتر برای جذب او اقدام کند و دست آنها در این زمینه خالی بماند. 
سیتی خواهان دریافت 50 میلیون پوند برای فروش این بازیکن است اما آرسنال حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و همین باعث شده که ژسوس به چلسی نزدیک شود و خشم آرتتا از این اقدام مدیران آرسنال برانگیخته شده است. 
او باور دارد که اگر این باشگاه نتواند اهداف مدنظرش را در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرد، شانسی برای ارائه عملکرد درخشان در فصل آینده نخواهد داشت.
برچسب ها: آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها