به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۴۲۲۹۳

واکنش‌ها به عجیب‌ترین دستور دوران رئیسی

واکنش‌ها به عجیب‌ترین دستور دوران رئیسی
گروه سیاسی: در جدیدترین فرمان خبرساز ابراهیم رئیسی آمده که هشت فروند هواپیما به نیت امام هشتم ساخته شود. این در حالی‌ست که تولید هواپیمای مسافربری در انحصار محدود چند ابرقدرت است و کار آسانی به نظر نمی‌آید. در واقع استانداردهای لازم برای این هواپیماها باید امنیت جان سرنشینان را تامین کند و می‌توان گفت روی لبه تیغ راه رفتن است!
 
حالا تصمیم خبرساز رئیس جمهور با واکنش کاربران همراه بوده، کاربرانی که نگران و متعجب‌اند.
با هم چند واکنش را بخوانیم:
فانتوم خسته نوشت:
تصور رئیسی از صنعت هواپیماسازی این است که هسا 40 سال دست به سینه نشسته و منتظر  بوده است که ایشان دستور تولید هواپیما صادر کند الان که دستور صادر شد دیگر مشکلی نداریم!
توئیت سمیه سایش:
‌تلفاتی که از ساخت ‎خودرو ایرانی داریم نه که خیلی کمه حالا ‎رئیسی به شرکت صنایع هواپیماسازی ایران دستور داده ‎هواپیما مسافربری بسازید!
گمانه‌زنی کاربری به نام سرباز میهن: ‌
رئیسی طی بازدید از سیمرغ از هسا درخواست ساخت هواپیمای مسافربری کرده که به معنی برگشت مجدد آنتونوف 140 به آسمان ایرانه.گفته میشه ایرادات این هواپیما با کمک متخصصان چینی قراره رفع بشه.هرچند بیشتر به نظر میاد یک پروژه تبلیغاتی مثل قاهر313 در جریانه.
نکته‌ای که «پوراینیو» اشاره کرده:
رییسی رفته شرکت هوایپماسازی ایران تو اصفهان بعد بعد از مسئولینش خواسته هواپیما در سطح بین‌الملل تولید کنند.یعنی یه مرد اونجا نبود بهش بگه همینم که الان تولید می‌کنیم مونتاژ انتونوف ۱۴۰ اوکراینه؟
ماهانی به کنایه نوشته:
‌امیدوارم نسخه آپدیت شده ‎پراید نباشه فقط
جناب ‎ابراهیم رئیسی ما ایرانی ها دعا می‌کنیم شما به جای آرزوی ساخت هواپیما تعداد کیسه‌های هوا و ایمنی پراید را افزایش بدید!

 
برچسب ها: ابراهیم رئیسـی

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۰:۵۳
........... بوئینگ با تمام عظمتش با چهارصد شرکت مختلف در بیش از شصت هفتاد کشور دنیا همکاری می کند تا بتواند بوئینگ را بسازد. ....... (389326)
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۲:۲۶
هواپیما؟!
اینا یک خودرو نسبتاً ایمن که روی زمین راه میرود را نتوانستند تحویل مردم دهند! حالا چطوری در هوا میخواهند با هواپیماهای ساخته خودشان پرواز کنند!؟
مدیریت ساخت را بدهند به میر سلیم و اولین پرواز را هم که خودشان مسافر آن هستند آزمایش کنند
اگر تفاقی هم افتاد که حتماً میفتد ، نگویند خطای انسانی بود و خلبان کشته شده مقصر بود🤔 (389327)
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۵:۴۳
دولت .........درقرن بیست و یکم. (389330)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۹:۰۳
....نه از سیاست چیزی سرش می شه و نه از اقتصاد و نه از صنعت حالا برای دل خوشی خودش یک دستوری داده گو گوش شنوا ول کنید بزارین تو حال خودش کیف کن بگه من انم که رستم بود پهلوان (389336)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۷:۳۰
خدایا مگر ملت ایران چه گناهی مرتکب شدن که باید این ...د بر اونا حاکم بشن (389348)
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۲۲:۲۸
یادتونه سپر ضد ویروس کرونا،یادتونه ،احمدی نزادواختراعات عجیب غریب،یادتونه اسب سفیدجبهه ،یادتونه. ،،،یادتونه قندی که یرقان شفامیداد،یادتونه درمان کرونا،بعله جانم همانطورکه دراسفندماه فرمودببخشیددستوردادتاعید یعنی یکماهه فقرراریشه کن کنید،لذاتعجب نداردکه بفرمایندبه نیت هشت امام هشت هواپیمای مسافربری بسازید،خدااجدادش رابیامرزدکه نفرموده به نیت یکصدوبیست وچهارهزارپیغمبر،۱۲۴۰۰۰هواپیمابسازند.برگشته ایم عهدبوق (389339)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۷:۳۳
خیلی یادتون دیگه مثل تصویردر ماه هاله نور و خیلی چیزای دیگه تمام این مسائل نتیجه جهل ملت و گول خوردن ملته (389349)
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۰۹:۴۴
درمان ایدز رو یادت رفت. آیمد (389398)
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۲۲:۲۹
به شرط اینکه اولین مسافر این هواپیما خود ایشان باشند. (389340)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۱:۲۹
به زودى شاهد بارش هوابيما خواهيم بود (389344)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۷:۴۰
شاید بخواد با دعا این هواپیما را به پرواز در بیاره که با توجه به قندی که یرقان را شفا میده امکان داره انجام بشه!!!!!!!!؟ مرگ بر جهل و تحجر و واپس گرایی........ (389351)
صادق محسني
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۱:۰۳
پس از سرنگوني پي در پي آنتونوف هاي توليدي (مونتاژ توليد) شركت هسا ، موضوع ادامه توليد ممنوع شد و هسا صرفا به كارهاي تعميراتي براي سپاه مشغول بوده است .
حالا چطور مي خواهند در ادامه كارهاي شعاري ، هواپيما توليد كنند خدا مي داند ! (389343)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۷:۲۱
فعلا یکی برای ریاست جمهوری بسازد. (389346)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۷:۲۸
آقا از کسیکه 6 کلاس سواد داره میشه بیشتر از این انتظار داشت؟ حداکثرش........ بدرد اداره امامت نماز جماعت یه مسجد میخوره نه بیشتر چرا به ایشان بیشتر فشار میارید (389347)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۲۳:۳۷
مسیرهای متعددی وجود دارد که به بهشت منتهی میشود که سرراست ترین آنها پراید و هواپیمای ایرانی است. البته یک اصل کلی و غیر قابل انکار وجود دارد که سرنوشت آدمها بدست خداست و نگرانی در مورد ناایمن بودن وسایل نقلیه دلیل ضعف ایمان به خالق یکتاست. (389386)
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۰۰:۰۱
همکاری کشور اوکراین برای ساخت هواپیما در ایران تجربه موفقی نبوده است. انشاالله از این به بعد با مشارکت ونزوئلا هواپیماهای بی عیب و نقص تری تولید خواهد شد. (389388)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها