به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۳۸

فقر غوغا می‌کند اما کسی پیراهن پاره نمی‌کند

فقر غوغا می‌کند اما کسی پیراهن پاره نمی‌کند
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هر کاری کارشناس مخصوص به خود را دارد و هر فردی که برای مذاکره انتخاب می شود باید تجربه لازم در آن رشته را داشته باشند. کسانی در گذشته در باب برجام موضع گرفته بودند چرا امروز موضع نمی‌گیرند؟!
 مسعود پزشکیان در خصوص در تغییرات در دولت گفت: جهتی که پیش می‌رویم اگر درست نباشد وضع بهبود پیدا نمی کند؛ طرف صحبت من با اصلاح طلبان هم است جهتی که پیش می‌رویم اشتباه است. من شخصا به تمام وزرا رای مثبت دادم و موضع گیری نکردم.
نماینده تبریز در مجلس در خصوص آینده مذاکرات برجام گفت: روندی که در پیش گرفتیم بعید میدانم به سرانجام برسد. هر کاری کارشناس مخصوص به خود را دارد و هر فردی که برای مذاکره انتخاب می شود باید تجربه لازم در آن رشته را داشته باشند. کسانی در گذشته در باب برجام موضع گرفته بودند چرا امروز موضع نمی‌گیرند؟! در حالی فقر و بیکاری غوغا می کند. اما نه صدایی از صداوسیما می‌شنویم و نه کسی پیراهنی پاره میکند. اگر (وضع فعلی) غلط است که ادامه دادنش اشتباه است و باید راه درست را رفت؛ با این راه غلط راه به جایی نخواهیم برد. باید مشکلات مردم حل شود و این حل با وحدت و انسجام صورت می گیرد.
وی در مورد تغییرات در دولت نیز گفت: با رفتن وزرا مشکل حل نخواهد شد. جهتی که پیش می‌رویم اگر درست نباشد وضع بهبود پیدا نمی کند. طرف صحبت من با اصلاح طلبان هم است؛ جهتی که پیش می‌رویم اشتباه است. من شخصا به تمام وزرا رأی مثبت دادم و موضع گیری نکردم. پیامبر(ص) زمانی که از مکه به مدینه مهاجرت کردند اولین حرفی که زدند این بود که فرمودند، باید با هم برادر باشیم ما باید تفاوت‌ها را کنار بگذاریم. لذا اینکه می‌گویند تو راستی، تو چپی معنایی ندارد؛ ما می‌خواهیم مملکتمان درست شود و در این راستا هر کسی که لایق است بر سرکار بیاید. آن وقت راست و چپ مهم نیست، بلکه باید به دنبال کسی بگردیم که کاردان باشد.
وی در خصوص وضع اقتصادی حاکم بر جامعه نیز گفت: من فکر نمی کنم با وضعیت قانون گذاری در مجلس و روندی که در پیش داریم این وضع به این سادگی قابل حل باشد. اقتصاد یک بازار داخلی است که باید از امنیت و ثبات برخوردار باشد. امروز تصمیمی می گیریم که فردا آن را نقض میکنیم. در قرآن هم آمده است که می‌گوید، «پیمانی که بستی خراب نکن اگر خراب کردی تزلل ایجاد میشود و به عذاب عظیم گرفتار می‌شوی». دنیا امروز یک بازار است و ما نمی‌توانیم از بازار دنیا خود را جدا کنیم.

 
مرجع : سایت جماران
برچسب ها: مسعود پزشكیان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


میر غضب باشی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۰۹:۱۷
فقر غوغا مبکند چرا گردن ا......... مگر تو معاول مجلس نبودی یا واقعا معاول ول ول بودی (389691)
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۳:۳۳
البته کاش می نوشتید کفن نمی پوشند (389707)
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۶:۴۶
شما که غوغا کردید. بیشتر این بدبختی ها توسط مجلس بی کفایت دوره قبل است. اگر از خودتان خاطر جمع هستید در آن روز واپسین شما را ملاقات خواهیم کرد. (389734)
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۷:۱۶
حقوق تو خوبه جاتم نرم. پیراهن پاره کن (389735)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۱۲
داداش گلم ایشانه امتهان پس داده هست دنبال بهانه نگرد (389774)
hossin
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۰:۰۷
حداقل در زمینه تخصص خودتان بهداشت و درمان کاری برای این مردم مظلوم و بیچاره می کردید شما که هم وزیر بودید هم رییس کمیسیون بهداشت و درمان بودید در کحای دنیا سراغ دارید که آموزش ادغام در بهداشت و درمان باشد و مردم بار آموزش را هم بدوش بکشند و و درامدش فقط نسیب هییت علمی ها بشود؟ برای رضای خدا انحصار را از بهداشت و درمان حذفکنید . (389784)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۳
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره!
او یقه درانی ها برای جیب مبارک بود. اینها نسبتی با مردم به مفهوم عام ندارند. (389764)
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۰۹
چرا فقر وفلاکت برا خواص نیست و تمام فلاکت برا فقرا آنهم امتحان الهی. ای وای بر فقرا (389772)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۳:۱۰
داداش عزیزم هر کس یک نیتی دارد اگر هدف همه درستی مملکت بود تا الا درست شده بود هدف تکمیل سرمایه شخصی می باشد که الفرار (389773)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها