به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۳۴۳۹۰۲

مدافع قلعه‌نویی شاگرد ربیعی شد

گروه ورزشی: باشگاه مس رفسنجان از عقد قرارداد با مدافع سابق گل‌گهر و تراکتور خبر داد.
مدافع قلعه‌نویی شاگرد ربیعی شد
مس رفسنجان که روز گذشته حامد لک را به‌عنوان بازیکن و نخستین خرید خود معرفی کرد و ورود پرسر و صدایی به نقل و انتقالات با جذب دروازه‌بان پرسپولیس داشت، حالا از یک مدافع جدید دیگر رونمایی کرد.
ایمان سلیمی، مدافع سابق تراکتور و سِرد اسلوواکی که سال  گذشته راهی گل‌گهر سیرجان شد ولی بخاطر مصدومیت نتوانست فرصت درخشش در این تیم را پیدا کند، حالا به‌عنوان سهمیه آزاد به مس رفسنجان پیوست و شاگرد محمد ربیعی شد.
این بازیکن که سابقه قهرمانی با تراکتور در جام حذفی را دارد و پس از آن راهی سرد اسلوواکی شده بود، پس از تجربه بازی در این دو باشگاه و همچنین تیم‌های فجر سپاسی، پارس جنوبی جم و گل‌گهر سیرجان، رسما به مس رفسنجان پیوست و دومین خرید این تیم در نقل و انتقالات تابستانی شد.


مس رفسنجان فصل گذشته با مشکل جدی در خط دروازه و کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه بود که ربیعی در نخستین اقدام، تصمیم به ترمیم این دو پُست گرفت و پس از جذب حامد لک به‌عنوان گلر، ایمان سلیمی را به جمع مدافعان میانی تیمش اضافه کرد.

باشگاه مس رفسنجان پس از جذب حامد لک و ایمان سلیمی، قرار است در روزهای آینده از یک مدافع راست و یک مهاجم جدید رونمایی کند تا پازل نفرات مدنظر ربیعی تا حدودی تکمیل شود.
برچسب ها: امیر قلعه نویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها