به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۴۴۰۱۱

سوتیِ تازه پرستویی با خبر دختران زامبی شیراز!

سوتیِ تازه پرستویی با خبر دختران زامبی شیراز!
گروه فیلم: گاف پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره دخترانی که در دانشگاه شیراز زامبی شده‌اند! در فضای مجازی خبرساز شد.

همشهری آنلاین در همین رابطه نوشت: پرویز پرستویی با انتشار ویدئویی درباره دخترانی نوشت که گفته شده دانشجویان دانشگاه شیراز هستند و با خوردن نوع خاصی از آدامس‌های وارداتی زامبی‌ شده‌اند.پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ویدئویی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌های وارداتی با طعم توت‌فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.بررسی‌ها حاکی است که انتشار این ویدئو مربوط به اسفند سال ۱۳۹۷ یعنی بیش از ۳ سال پیش است.

ویدئویی که خبرگزاری تسنیم در این رابطه منتشر کرده است را ببینید:
....
همان موقع روابط عمومی دانشگاه شیراز، ضمن تکذیب وقوع این حادثه در این دانشگاه، تأکید کرده بود که این حادثه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ داده است.به هر صورت اگرچه مشخص نیست که داستان واقعی فیلم چیست، اما هرچه هست ارتباطی با ایران ندارد.

توضیح دانشگاه آزاد شیراز در خصوص انتشار این کلیپ
روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز، به انتشار یک کلیپ مبنی بر استفاده از موادمخدر توسط عده‌ای و ارتباط دادن آن با این دانشگاه، واکنش نشان داد.روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این کلیپ از چند سال قبل (سال ۹۸) در فضای مجازی به نام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انتشار یافته، در همان سال نیز طی اطلاعیه‌ای، از سوی این مرکز آموزش‌ عالی تکذیب شد.

در ادامه اطلاعیه دانشگاه آزاد شیراز آمده است: در این اطلاعیه‌ها اعلام شده بود که هیچگونه واقعه اینچنینی در این دانشگاه به وقوع نپیوسته و هیچکسی هم در این باره به اداره حراست دانشگاه احضار نشده است.روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز یادآور شده است: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز از هرگونه وجود یا توزیع چنین مواد مخدری ابراز انزجار کرده و بر ممانعت از مصرف آن تأکید کردند.

در بخشی از این اطلاعیه: موضوع مذکور در کلیپ یاد شده، سالها قبل در یکی از  مدارس کشورهای عربی رخ داده که می‌توان با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت فیلم کامل را دانلود و آن را با زبان اصلی مشاهده کرد و بدین ترتیب انتشار خبر و ویدئوی فوق که منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بود، کذب محض است.روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این اطلاعیه تاکید کرده است که این مسائل قطعا ساختگی بوده و قصد نشر دهندگان ایجاد التهاب در جامعه به ویژه مراکز آموزش عالی و دانشگاهی است.

کاربری با نام سارا در واکنش به گاف پرستویی درباره ویدئوی دانشگاه شیراز نوشت:
پرویز پرستویی این فیلم را در اینستاگرام گذاشته بعد پاک کرده و نوشته مطمئن نیست نقل شده چندتا دانشجو دانشگاه شیراز آدامس وارداتی خوردن رفتار زامبی‌طور دارند!ماجرا برای سال۹۷کشوری حاشیه خلیج‌فارس است.مرد،آروم بگیر،بعد از ماجرای نوجوانان شیراز و این فیلم!
برچسب ها: پرویز پرستویی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مهرانه
Romania
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۴
اصلا شادی و نشاط حتی برای کودکان و نوجوانان زیبنده......... نیست
چیزی که زیبنده ........ (389765)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۰۷:۳۵
سلام.بهار نیوز لطفا نظرهای قئیمی رو هم دریاب . (389829)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها