به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۴۴۰۸۶

فروش بدون قرعه‌کشی خودرو ام‌وی‌ام/جدول

فروش بدون قرعه‌کشی خودرو ام‌وی‌ام/جدول
گروه اقتصادی: وزارت صمت اعلام کرده است که خودروسازان آن دسته از محصولات خود را که متقاضیانی کمتر از میزان عرضه داشتند، بدون قرعه‌کشی به فروش می‌رسانند. علاوه بر ایران خودرو و سایپا، شرکت مدیران خودرو نیز محصولات ام‌وی‌ام را بدون قرعه‌کشی عرضه می‌کند.


هفته گذشته، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت از برگزاری ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی خبر داد. او گفت: این ۱۵ طرح فروش در نخستین دوره عرضه سامانه یکپارچه دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند. در نتیجه برای فروش آنها قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود . به گفته این مقام مسئول، ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان در این طرح حضور خواهند داشت.به گزارش تجارت‌نیوز، سایپا این طرح را از روز پنجشنبه دوم خرداد آغاز کرده است. ثبت‌نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه دارد.

ایران خودرو نیز بخشنامه ثبت‌نام در طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودرو را شنبه شب روی سایت خود قرار داد. این برنامه فروش، از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۶ تیر، در سامانه یکپارچه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.علاوه بر این دو خودروساز بزرگ، شرکت مدیران‌خودرو نیز از روز شنبه محصولات ام‌وی‌ام را بدون قرعه‌کشی در سامانه عرضه می‌کند.

عرضه بدون قرعه‌کشی محصولات ام‌وی‌ام در سامانه یکپارچه
محصولات مدیران‌ خودرو در بازار چند؟
به گزارش تجارت‌نیوز، اما قیمت‌ها در این طرح‌ فروش، چقدر با بازار تفاوت دارد؟یکی از خودروهایی که نام آن، هنگام ثبت‌نام در این طرح پیش فروش در فهرست قرار دارد، X55 Pro Excellent (ام وی ام X55 اکسلنت) است. مدیران‌خودرو این محصول خود را ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان عرضه می‌کند.یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح نیز X 55 Pro Excellent Sport (ام وی ام X55 اکسلنت اسپورت) است. این محصول در کارخانه ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.این دو محصول در بازار، حدود ۸۱۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها