به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۴۵۲۲۰
کرایه نوزاد برای گدایی روزی ۳۰هزار تومان است/ کودکان بیمار گرانترند

کودکان خیابانی از برده‌ها هم وضعیت بدتری دارند!

مرگ ۲۴ کودک کار به دلیل تعرض جنسی
گروه جامعه: یک جامعه شناس درباره زیست کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی کار می گوید: فرد ۱۹ ساله‌ای ۲۴ کودک را مورد آزارجنسی قرار داده بوده و سپس آنها را کشته بود و در نهایت اعدام شد.
کودکان خیابانی از برده‌ها هم وضعیت بدتری دارند!
مجید ابهری، در گفتگو با خبرفوری درباره زیست کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی کار بیان کرد: برخی از این افراد با روحیه زخمی وارد جامعه می‌شوند و به تمام همسالان و افراد دیگر حسادت می‌کنند. نگاه کینه توزانه و انتقام جویانه نسبت به سایر افراد دارند و درصدد این هستند با دزدی، قتل یا تعرض حق خودشان را از جامعه بگیرند. دولت باید این افراد را تحت روان درمانی قرار دهند در غیر اینصورت جانیانی با دست باز آزادانه در جامعه رها می‌شوند!
 مرگ ۲۴ کودک کار به دلیل تعرض جنسی
ابهری نسبت به آماری هولناک از تجاوز به کودکان کار هشدار داد و یادآور شد که گاهی این تجاوزها با قتل پایان یافته است. او گفت: فرد ۱۹ ساله‌ای ۲۴ کودک را مورد آزارجنسی قرار داده بوده و سپس آنها را کشته بود و در نهایت اعدام شد. این  آسیب‌شناس بیان کرد: کودکان کار که در کارگاه‌های غیرقانونی فعالیت می‌کنند مورد آزارهای جنسی قرار می‌گیرند و از ترس بیکار شدن محکوم به سکوت هستند.
در هر اتاق یک نفر "عروس" می شود!
این رفتارشناس اجتماعی خبر داد: هر تعداد از این کودکان خیابانی که در اتاق‌های مشترک هستند یک نفرشان عروس نامیده می‌شود که نقش زن داشته و علاوه بر اینکه آشپزی و جارو و کارهای منزل را انجام می‌دهد و افراد بزرگتر با او رابطه جنسی نیز دارند!
 سرنوشت کودکان کار؛ معمولا زندان و اعدام!
ابهری معتقد است که سرنوشت کودکان کار و کودکان خیابانی معمولا به زندان و گاهی به اعدام ختم می شود و اگر توسط دولت جمع آوری بشوند احتمال داشتن آینده‌ بهتری برایشان وجود دارد. اگر فردی پیدا شود از میان کودکان کار یا خیابانی کسی را به سرپرستی بگیرد قطعا وی را در خط تحصیل انداخته و دانش آموزی یا مهارت آموزی‌های فنی حرفه‌ای می‌تواند باعث شود مسیر زندگی آنها کاملا متحول شود.
کرایه نوزاد برای گدایی روزی ۳۰هزار تومان/ کودکان بیمار گرانترند
این آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره نوزادان کار گفت: نوزادان یک تا ۳ ساله‌ای که سر چهارراه ها بغل خانم ها هستند؛ کرایه شده‌اند. او گفت: اگر این نوزدان مشکلاتی از جمله نابینایی یا فلجی داشته باشند، نرخ کرایه‌شان بیشتر است. کرایه هر نوزاد برای یک روز ۳۰ هزار تومان است اما در صورت بیمار بودن ۵۰ هزار تومان از خانواده کرایه می‌شود.
کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند 
ابهری با بیان اینکه کودکان خیابانی از برده هم وضعیت بدتری دارند، گفت: کودکان خیابانی در سطل‌های زباله به دنبال غذا نیستند بلکه کارگران پسماند هستند که برای مافیای پسماند کار می‌کنند‌. این کودکان به دنبال شیشه، پلاستیک و حلبی می‌گردند. وی گفت: کودکان خیابانی ۸ تا ۱۰ نفره اتاق‌های کوچکی کرایه می‌کنند و درآمدشان از یک کارمند هم بیشتر است. آنها وسیله کاسبی‌اند و تمام درآمد آنها توسط سرگروه‌ها گرفته می‌شود.

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۹:۰۵
دست ورویتان سفیدکه نه سیاه ،به کجا بردیداین مردم ومیهن را،ننگین درتاریخ (390134)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها