به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۴۵۴۲۵

لیست احتمالی یازده بازیکنی که ازاستقلال می‌روند

لیست احتمالی یازده بازیکنی که ازاستقلال می‌روند
گروه ورزشی:در لیست بازیکنان استقلال نفرات پرتعدادی حضور دارند که مدیران باشگاه برای فروش یا معاوضه آنها آماده توافق هستند.به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال در شرایطی امور نقل و انتقالات را جلو می برند که با یک مشکل بزرگ مواجه هستند؛ پر بودن لیست استقلال از بازیکنان مختلف سبب شده تا آنها برای فصل جدید مجبور به فروش یا معاوضه برخی بازیکنان خود شوند. نفراتی که یا خودشان تمایل به جدایی دارند یا اینکه مطمئن هستند اگر در استقلال باقی بمانند کمتر فرصت بازی به دست خواهند آورد.
 
اکثر این نفرات بازیکنان جوانی هستند که در یکی دو سال گذشته چند بار به تیم های لیگ برتری قرض داده شده اند و حالا به واسطه قراردادشان با استقلال مجبور به بازگشت هستند و اینکه باید در تمرینات حضور یابند تا تکلیف روشن شود.استقلال حالا تقریبا یک تیم کامل در اختیار دارد که هرکدام می توانند در سایر تیم های لیگ برتری برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کنند و احتمال جدایی آنها بسیار زیاد است. هرچند که مدیران باشگاه در تلاش هستند اگر قرار به جذب این نفرات است، عایدی مالی برای باشگاه داشته باشد یا اینکه بازیکنان مطرحی به جمع آبی پوشان اضافه شود.

**گلرهای ملی‌پوش ماندنی هستند؟
در خط دروازه استقلال با توجه به حضور سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان تیم شاید نیاز به دو دروازه بان با سابقه دعوت به تیم ملی امید وجود نداشته باشد. علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر دو دروازه بان جوان آبی ها هستند که وضعیت آنها هنوز به طور کامل مشخص نشده است. رضایی در مصاحبه ای که دیروز انجام داد اعلام کرد دوست دارد به اروپا برود وبابت مبلغ رضایتنامه پول خوبی را به استقلال برساند. از سوی دیگر مدیران باشگاه مخالف جدایی او هستند. در چنین شرایطی اگر رضایی برود، فضا برای سعیدی فر دیگر گلر جوان آبی پوشان باز می شود. اگر هم رضایی بماند، برای سعیدی فر حضور در جایگاه گلر سوم تا پایان فصل شرایطی قابل تحمل نیست و احتمال فروش این دروازه بان از سوی باشگاه وجود دارد.

**وضعیت مبهم دو مدافع جوان
سینا خادم پور و جواد به آفرین دو مدافع وسط جوان استقلال هستند که احتمال جدایی آنها وجود دارد. خادم پور فصل گذشته وقتی متوجه شد شاید فرصت بازی به دست نیاورد، به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت و حالا دوباره برگشته است. از سوی دیگر به آفرین از تیم امید استقلال به بزرگسالان منتقل شد اما او نیز به غیر از چند دقیقه کوتاه فرصت بازی نیافت. در چنین شرایطی احتمال دارد این دو بازیکن نیز به تیم های دیگر قرض داده یا فروخته شوند.

**داجلیری آماده بازی در دفاع راست؟
آرش داجلیری دیگر مدافع جوانی است که در تیم امید استقلال خوش درخشید و به تیم بزرگسالان ملحق شد. اگرچه مجیدی چند بازی او را در ترکیب استقلال استفاده کرد اما در نهایت او به صورت قرضی راهی هوادار شد و حالا به تیمش برگشته است. در دفاع راست استقلال صالح حردانی را در اختیار دارد و وضعیت وریا غفوری مشخص نیست اما اگر جدایی کاپیتان آبی ها جدی شود، شاید ساپینتو دیگر مجوز جدایی به داجلیری جوان را ندهد و او در جمع استقلالی ها ماندگار شود.

 
**ترافیک چپ پاها کریم زاده را دور می کند؟
متین کریم زاده بازیکن چپ پایی است که از پارس جنوبی رشد کرد و دو فصل پیش به استقلال پیوست. او در نیم فصل گذشته به خاطر بازی نکردن در ترکیب با رضایت فرهاد مجیدی به صورت قرضی راهی نساجی شد اما حالا با پایان قراردادش بازیکن استقلال محسوب می شود. استقلال در سمت چپ ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد و به همین خاطر مشخص است که کریم زاده باید برای حضور در ترکیب خودش را به کادرفنی اثبات کند. از این رو مدیران باشگاه در تلاش هستند این بازیکن را نیز با بازیکنی از تیم های دیگر معاوضه کنند یا به فروش برسانند.

**شرایط ویژه دو هافبک باتجربه
آرش رضاوند و سعید مهری دو هافبک وسط آبی پوشان هستند که شرایط ویژه ای نسبت به سایر بازیکنان خواهند داشت. رضاوند نیم فصل پارسال به فولاد رفت اما قرارداد قرضی اش به پایان رسیده و اکنون به استقلال برگشته است. این بازیکن علاقه مند است که فوتبالش را در فولاد ادامه بدهد اما مدیران باشگاه هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته اند. درباره رضاوند گفته می شود مسئولان استقلال وقتی با اصرار او برای جدایی مواجه شده اند قصد کرده اند یک بازیکن خوب از فولاد بگیرند و مجوز جدایی رضاوند را صادر کنند که این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.سعید مهری نیز با توجه به اینکه کمتر در فصل گذشته مورد استفاده قرار گرفت، شرایط خاصی دارد. او خودش بدش نمی آید که برای بازی کردن به تیم دیگری برود اما مسئولان باشگاه تا این لحظه مخالفت کرده اند. البته درباره مهری نیز اگر تیمی پیدا شود که رضایتنامه این بازیکن را با مبلغ خوب بگیرد، آبی ها مجوز جدایی اش را صادر خواهند کرد.

**قاسمی نژاد به گل گهر برمی گردد؟
امین قاسمی نژاد یکی از بمب های نقل و انتقالاتی استقلال در فصل گذشته بود. او با حاشیه های فراوان راهی استقلال شد اما فرصت زیادی برای بازی کردن نیافت و به همین خاطر در نیم فصل قرضی به گل گهر رفت. از این رو حالا قرارداد او تمام شده و بازیکن استقلال است. قاسمی نژاد که گفته می شود دوست دارد بازهم رضایتنامه اش را از استقلال بگیرد، در مصاحبه ای اعلام کرده دوست دارد در استقلال کارش را ادامه بدهد. این در شرایطی است که مدیران استقلال بدشان نمی آید این ستاره باتجربه را با بازیکن دیگری با توجه به ترافیک خط حمله معاوضه کنند یا به تیمی بفروشند. البته که قرار است ساپینتو درباره قاسمی نژاد تصمیم نهایی را بگیرد. ضمن اینکه گل گهر هم برای ادامه همکاری با او آماده است و باید دید مدیران استقلال چه تصمیمی خواهند گرفت.

**این 3 جوان هم رفتنی هستند؟
فردین رابط (هافبک وسط)، رضا آذری(وینگر) و زکریا مرادی(مهاجم) 3 بازیکن دیگری هستند که با استقلال از آکادمی این باشگاه قرارداد بلند مدت دارند. رابط پارسال قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت، مرادی ترجیح داد با حضور در ملوان خدمت سربازی اش را سپری کند و رضا آذری در جمع استقلالی ها ماند و بازی هایی را نیز انجام داد.حالا این 3 بازیکن در بین بازیکنانی قرار دارند که عضو استقلال محسوب می شوند و باشگاه باید برای آینده آنها تصمیم گیری کند. اگر آنها در استقلال بمانند، به احتمال فراوان تعداد بازی های زیادی نخواهند داشت و به نظر می رسد خودشان نیز به دنبال جدایی باشند.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها