به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۴۵۴۶۲

چلسی کنار کشید؛ دمبله مجبور به پذیرش شرایط بارسا

گروه ورزشی: چلسی این روزها دیگر تمایلی برای جذب عثمان دمبله نشان نمی‌دهد و همین باعث شده ستاره فرانسوی در مذاکرات تمدید قرارداد با باشگاهش بارسلونا، از مواضع قبلی خود کوتاه بیاید.
چلسی کنار کشید؛ دمبله مجبور به پذیرش شرایط بارسا
عثمان دمبله در هفته‌های اخیر در مذاکرات با باشگاهش بارسلونا برای تمدید قرارداد خود، موضع سرسختانه‌ای اتخاذ کرده بود چرا که می‌دانست چلسی تلاشها برای جذب او را آغاز کرده است. ورود چلسی به این معادله، دست دمبله را برای کوتاه نیامدن در مقابل بارسلونا باز کرده بود.
اما این روزها باشگاه چلسی به صراحت از عدم تمایل خود برای جذب دمبله پرده برداشته است. مدیران باشگاه لندنی به این نتیجه رسیده‌اند که انتظار بیشتر برای جذب دمبله و رافینیا صلاح نیست. تاد بولی، مالک جدید چلسی، تصمیم گرفته به جای دمبله و رافینیا، تلاش خود را برای جذب کریستیانو رونالدو و نیمار به کار ببندد.

دمبله که متوجه شده اهرم فشار چلسی دیگر کارایی ندارد در مذاکرات اخیر با بارسلونا از مواضع سرسختانه‌اش کوتاه آمده و همین باعث شده او در یک قدمی تمدید قرارداد قرار بگیرد. بر اساس گزارشهای رسانه‌ای، دمبله موافقت کرده که در قرارداد جدید دستمزد فعلی‌اش 40درصد کاهش داشته باشد. او همچنین پذیرفته که مدت زمان قرارداد جدید دو ساله باشد و نه بیشتر.
عثمان دمبله مسلما این روزها از چلسی به شدت عصبانی است. اما باشگاه لندنی هم از بارسلونا خشمگین است چرا که کاتالانها تا این لحظه هم مانع از انتقال دمبله به استمفوردبریج شده‌اند و هم به زودی رافینیا، دیگر ستاره‌ای که چلسی خواهان جذب او بود، را به نوکمپ منتقل خواهند کرد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها