به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۴۶۱۷۹

چگونه ثروت ایلان ماسک جهش کرد؟

چگونه ثروت ایلان ماسک جهش کرد؟
گروه اقتصادی: طبق آخرین اخبار منتشر شده ایلان ماسک در حال حاضر با ثروتی بالغ بر ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در جایگاه نخست ابرثروتمندان دنیا ایستاده است.بررسی آخرین فهرست ابرثروتمندان فوربس حاکی از آن است که اختلاف ثروت ایلان ماسک و سایر ابرثروتمندان روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است.

طبق آخرین فهرست منتشر شده از سوی فوربس اختلاف ثروت ایلان ماسک و سایر ابرثروتمندان روز به روز در حال بزرگتر شدن است؛ طبق آخرین اخبار منتشر شده ایلان ماسک در حال حاضر با ثروتی بالغ بر ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در جایگاه نخست ابرثروتمندان دنیا ایستاده است و پس از آن در رتبه دوم برنارد آرنو با ثروتی بالغ بر ۱۴۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار قرار دارد و در رتبه سوم نیز جف بزوس قرار دارد که ثروت وی ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

در عرض دو سال، ثروت ماسک ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت. در طول سال ۲۰۲۰، او بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار به دست آورد که رکورد بزرگترین سود یک ساله بین میلیاردرهایی را که فوربس تا به حال دنبال کرده است، به ثبت رساند و دلیل اصلی آن قیمت سهام تسلا بود که توسط برخی به دلیل بالا بودن بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته بود.

ثروت جف بزوس در اردیبهشت ماه ۲۰ میلیارد دلار آب رفت و او را به رتبه سوم فهرست ثروتمندترین افراد جهان فوربس رساند. این افت پس از آن رخ داد که سهام آمازون در پی گزارش درآمد ضعیف کاهش یافت. ارزش سهام این شرکت با گزارش زیان هنگفت ۳.۸۴ میلیارد دلاری در سه ماهه گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت.
برنارد آرنو، پس از افزایش قیمت سهام LVMH، با دارایی خالص بیش از ۱۴۹.۲ میلیارد دلار، به دومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد.
برچسب ها: ایلان ماسک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها