به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۴۶۳۶

در ايران 72 هزار سایت خبری وجود دارد؟!

گروه سياسي: همایش «بررسی راهکارهای تولید محتوا در فضای مجازی» 13 اسفند در سالن همایش های اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
در ابتدای مراسم محمد صادق افراسیابی معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان با بیان اینکه 291 مؤسسه فرهنگی دیجیتال هم‌اکنون در کل کشور فعال است، ادامه داد: از این تعداد 251 مؤسسه فرهنگی در تهران است که این امر بیانگر جایگاه ویژه استان تهران در این خصوص در میان سایر استان‌های کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه در حال حاضر 64 هزار و 800 رسانه بر خط عمومی در سامانه مرکز رسانه‌های دیجیتال به ثبت رسیده است، اضافه کرد: از این تعداد 24 هزار و 888 رسانه بر خط متعلق به استان تهران است. به گفته افراسیابی 473 تارنما در استان تهران پروانه فعالیت خود را از مرکز رسانه‌های دیجیتال اخذ کرده‌اند. وی افزود: هم‌اکنون 72 هزار و 702 سایت خبری در کل کشور وجود دارد که از این تعداد 28 هزار و 960 سایت متعلق به استان تهران می‌شود.

در پایان مراسم از «سید جلال چاوشیان» برای تولید خرگوش و لاک پشت، «پویا بادکوبه» برای اثر پویانمایی مضرات استفاده بیش از حد از تلفن همراه و «آرش تیمورنژاد» خالق سریال اینترنتی «نفوذ» به عنوان کارگردانان آثار برگزیده تقدیر شد.بارها گفته اند بهتر است غیر قانونی خارج شوم و دیگر هم بازنگردم. مقامات رسمی می توانند جلو خروج مرا بگیرند اما نمی توانند مرا از زندگی در وطنم منع کنند.