به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۴۶۶۸۳

دلیل بحث‌برنگیزجدایی فرانچسکوتوتی از همسرش

دلیل بحث‌برنگیزجدایی فرانچسکوتوتی از همسرش
گروه ورزشی: فرانچسکو‌ توتی و ایلاری بلازی پس از ۲۰ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. آنها رسماً این موضوع را تایید کردند.شایعات جدایی این زوج مشهور از ماه فوریه بر سر زبان ها افتاد و سرانجام این موضوع به توتی و ایلاری رسید. توتی و‌ بلازی از تابستان گذشته با یکدیگر  ارتباط ندارند و اکنون در حال تکمیل مراحل طلاق هستند. این زوج‌ معروف در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند. حاصل ازدواج آنها ۳ فرزند است. آنها از ماه ها پیش وارد رابطه عاشقانه جدیدی شده اند. نوئمی بوکی معشوقه جدید اسطوره رم است.

در بیانیه ایلاری بلازی برای اعلام جدایی از توتی آمده است:پس از 20 سال زندگی مشترک و سه فرزند فوق العاده، زندگی مشترک من با فرانچسکو به پایان رسید. روند جدایی یک موضوع خصوصی باقی خواهد ماند و من دیگر در این مورد اظهار نظر نمی کنم. از همه می‌ خواهم که از گمانه‌ زنی اجتناب کنند و مهم‌ تر از هر چیزی به حریم خصوصی خانواده‌ ما احترام بگذارند.

فرانچسکو توتی نیز با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد:پس از 20 سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام آنچه در چند ماه گذشته گفتم و انجام دادم به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت مطلق زندگی من هستند و خواهند بود. سعی کردم بر این بحران غلبه کنم اما امروز فهمیدم که جدایی هرچند دردناک است، ولی اجتناب ناپذیر است. من همیشه با احترام زیاد به ایلاری به همکاری و اتحاد با او برای تربیت سه فرزند شگفت‌ انگیزمان ادامه خواهم داد.چند ماه پیش Dagosipa مدعی شد ایلاری بلازی که یکی از مجریان معروف ایتالیا محسوب می شود، دچار تغییر گرایش شده و با همکار زن خود وارد رابطه شده است. این اتفاق شروع جدایی او از توتی را رقم زد.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها