به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۳۴۶۷۹۵

برخورد بیت‌کوین با کف کانال روزانه

برخورد بیت‌کوین با کف کانال روزانه
گروه اقتصادی: به طور کلی روند بیت‌کوین و سایر رمز ارزها در هفته‌های اخیر نزولی بوده و این روند بنا به دیدگاه تحلیلگران بازار و داده‌های صرافی‌های اصلی نشان از ورود بازار به سیکل خرسی خود شده است. تحلیل‌گران این شرایط بازار را از سوی سرمایه‌گذاران مطلوب نمی‌بینند و این موضوع دلیلی بر ادامه روند نزولی امروز بازار شد.

اگر چه بیت‌کوین در تایم روزانه خود در کانال صعودی قرار داشت اما هنگام برخورد قیمت با سقف کانال روزانه، این مسئله به دیدگاه معامله‌گران short فرصتی برای معامله کوتاه‌مدت روی بیت کوین تبدیل شد.در حال حاضر بیت‌کوین درگیر تشکیل کندل روزانه خود پس از برخورد با کف کانال نزولی است. قیمت از ناحیه مقاومت سقف کانال جهش قوی انجام داده و RSI ، MACD این معکوس را تایید کردند. گاوهای بازار حداقل تا این لحظه قوی نبودند و در انتظارات خود برای بالا بردن قیمت به سطح ۲۴ تا ۲۶ هزار دلار با شکست مواجه شدند.

منطقی است که برای بیت‌کوین تلاش جدیدی جهت حرکت به زیر ۱۷۶۲۲ دلار در نظر بگیریم. این سطح به عنوان سطح حمایتی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود. اگر درآینده خرس‌ها موفق شوند، معامله‌گران بازار انتظار برای ریزش تا سطح های ۱۴۴۴۴ و ۱۰ هزار را دارند.تا این لحظه هیچ دلیل و خبر اساسی برای تغییر روند وجود ندارد تا این انتظار را تغییر دهد، ما در بازار نزولی هستیم و باید برای بازه چند ماه آینده در چنین شرایطی بمانیم.

روند دامیننس بیت‌کوین
تحلیلگران با نظر به تحرکات بیت‌کوین و سلطه بیش از پیش آن بر بازار رمز ارز، در هفته های اخیر دامیننس روندی صعودی به خود گرفته و انتظار می‌رود که این روند تا محدوده بالای ۳۹ درصد همچنان صعودی باقی بماند.
 
به گفته بعضی تحلیل‌گران در تایم فریم روزانه و چهار ساعته دامیننس در یک کانال نزولی قرار دارد و برای رفتن به اهداف بالاتر خود نیاز به لمس نواحی پایین‌تر کانال محدوده  احتمالی ۴۳٫۴ درصد است.تحلیل‌گران برای تحلیل روند سایر رمز ارز ها و تفکیک تحرکات آنها به شاخص دامیننس بیتکوین توجه بسیاری دارند و این شاخص را در معاملات بلندمدت و میان مدت خود زیرنظر می‌گیرند. گفتنی است در تایم هفتگی نیز شاخص دامیننس در فاز صعودی قرار دارد و این موضوع روند تحرکات سایر رمزارزها را تحت تاثیر تحرکات بیت‌کوین قرار می‌دهد.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها