به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۴۷۱۰۵

شرط صعود بیت‌کوین چیست؟

شرط صعود بیت‌کوین چیست؟
گروه اقتصادی: در دو روز گذشته بازار کریپتو، پس از چند روز بالاخره رنگ سبز را تجربه کرد و در امروز نیز بازار شروعی مثبت داشت. سوال اینجاست، آیا این شرایط پایدار است؟ بازی‌های کریپتویی که چند وقت اخیر سر زبان‌ها افتادند در این شرایط چگونه عمل می‌کنند؟شب گذشته با این که بازار روز جمعه را مثبت شروع کرد، اما در حال حاضر با مقاومت ۲۰۸۴۰ مواجه شده و با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

گویاست که بیت‌کوین همچنان در کانال صعودی خود بنا به گزارشات گذشته، در حال حرکت است و به خط میانی این کانال نیز در حال نزدیک شدن است. آیا بازار کریپتو همچنان سبز می‌ماند؟برای پاسخ به این پرسش باید کمی عمیق‌تر نگاه کرد و نظرات سرمایه‌گذاران مختلف را مورد بررسی قرار داد.

احیای بازار سبز
بنا به نظر سرمایه‌گذاران و فعالان بازارهای‌مالی، بازار کریپتو برای احیای روند صعودی خود و شروعی دیگر برای دستیابی به نقاط و هدف‌های قیمتی بالاتر باید وارد منطقه ای شود که وحشت اساسی بر بازار حاکم شود!
منظور از وحشت اساسی شرایطی است که در آن مدیران و کمپانی‌های ضعیف که در بازار هستند و به آینده بیت‌کوین و رمزارزها امیدی ندارند مانند علف هرزی چیده شوند و از بازار کنار گذاشته شوند. در آن صورت است که به کف حقیقی می‌رسیم و صنعت کریپتو دوباره می‌تواند به سمت رشد حرکت کند.گفتنی است به نظر سرمایه‌گذاران تنها در این صورت است که میتوان آینده بازار را پیش‌بینی کرد و منتظر سیکل صعودی و گاوی بازار نشست.

بازار خرسی و بازی‌های کرپیتویی
با نگاهی به شرایط سخت بازار و افت‌های شدید قیمتی برخی دارایی‌ها، در این بین بازی‌های صنعت کریپتو کمترین تاثیر را از این بازار خرسی به خود دیده‌اند. براساس گزارش‌های منتشر شده در ماه ژوئن امسال بخش بازی‌ها در صنعت کریپتو به اوج خود رسیده‌اند.

 سرمایه گذاران با بررسی کیف پول‌های فعال و افزایش  تعداد این کیف پول‌ها، این موضوع را سیگنالی جهت ادامه سرمایه‌گذاری در بازی‌های بلاک چین تفسیر می‌کنند.این بازی‌ها اکثرا در پرداخت‌های خود از توکن‌های مخصوص خود و یا NFT استفاده می‌کنند. DappRadar ادامه می‌دهد و محبوب‌ترین بازی در این بخش را Splinterlands اعلام می‌کند، به طوری که این بازی در میانگین روزانه حدود ۲۸ هزار کیف پول فعال منحصر به فرد در طول این سه ماه داشته است.

از سری نقطات درخشان دیگری که در این گزارش به آن اشاره شد، بازی Alien Worlds بود که دومین بازی برتر از نظر کیف پول‌های فعال منحصربه‌فرد شناخته شد.از نظر مواردی که برای این بخش به خوبی سایرین پیش نرفتند، این گزارش به بازی درآمدزای Axie Infinity (AXS) اشاره کرد. این بازی از سه ماهه اول تا کنون ۴۰ درصد از بازیکنان خود را از دست داده است که عمدتاً به دلیل هک بزرگ Ronin Bridge و کاهش ارزش توکن SLP بازی بوده است.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها