به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۴۷۱۷۹

رونمایی از کیت خارج از خانه تاتنهام؛ جرات برای غواصی!

گروه ورزشی: باشگاه تاتنهام از کیت خارج از خانه خود برای فصل جدید رونمایی کرد.
رونمایی از کیت خارج از خانه تاتنهام؛ جرات برای غواصی!
باشگاه تاتنهام پیش از این از کیت اول خود که تولید کمپانی نایکی است، رونمایی کرده بود. این کیت با پیراهن سفید و شورت سورمه‌ای، طرحی مشابه طرح‌های قبلی دارد اما لباس دومی که نایکی برای برای تاتنهام طراحی و امروز معرفی کرد، متفاوت و رنگ بندی جذابی دارد.
باشگاه تاتنهام قبل از بازی دوستانه شنبه مقابل سویا در سئول کره جنوبی، لباس خارج از خانه خود را بعد از مدت‌ها انتظار، رونمایی کرد. "جرات انجام کارهای جسورانه" شعاری است که در معرفی این کیت که هنوز مشخص نیست مورد استقبال قرار بگیرد یا خیر، استفاده شد.

سورمه‌ای، رنگ بدنه و غالب پیراهن است و آستین‌های آن مشکی است. رنگ روشنی که برای لوگوها و بخشی از پیراهن و جوراب استفاده شده، زیبایی خاصی به این طراحی بخشیده است؛ هر چند بعد از اینکه طرح یاد شده چندی پیش لو رفت، بعضی از هواداران تاتنهام آن را "لباس غواصی" نامیده بودند! به این‌ترتیب شاید منظور نایکی از شعار خود، جراتِ معرفی لباسی بود که طرح آن با واکنش‌های ضد و نقیض همراه بود.


نایکی برای جذابیت بخشیدن به کار، معرفی کیت خارج از خانه تاتنهام را در فضایی با نورپردازی‌های متفاوت انجام داد تا رنگ فسفری که در آن استفاده شده را کاملا به رخ بکشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها