به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۴۷۵۴۱

خودزنی ستاره سرخ ها با جمله‌ معروف!

خودزنی ستاره سرخ ها با جمله‌ معروف!
گروه ورزشی:خبر نقل‌وانتقالاتی مهم این روزها، جذب رامین رضاییان از سوی سپاهان بود. رامین، بازیکن خبرساز و جذابی است که توانایی‌های فنی قابل اعتنایی هم دارد. در نتیجه اخبار مربوط به او از سوی اهالی فوتبال رصد می‌شود. سپاهان هم که امسال عزمش را برای قهرمانی جزم کرده، از این نظر زیر ذره‌بین است. در نتیجه تعجبی نداشت که حضور رضاییان در اصفهان حسابی دیده شود. خالی از لطف نیست اگر در مورد این انتقال، چند نکته بخوانید.
 
درست از روزی که پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرد، می‌شد حدس زد که سپاهان هم سراغ رامین رضاییان می‌رود. همه‌چیز با هم جور درمی‌آمد؛ پرسپولیس دفاع راست سپاهان را گرفته بود و سپاهان به این وسیله می‌توانست جبران کند. سرخ‌ها رامین را نمی‌خواستند و یحیی گل‌محمدی هم به وضوح این موضوع را نشان داده بود. از نظر مالی هم طبیعتا سپاهان مشکلی برای جذب رضاییان نداشت. در نتیجه با وجود آنکه ابتدا در مورد اختلاف رقم دو طرف بحث شد، بعدتر رامین رضاییان با سپاهان به توافق رسید و پیراهن این تیم را به تن کرد. این یک انتقال کاملا قابل پیش‌بینی بود که فقط کمی به تأخیر افتاد.
 
رضاییان در شرایطی راهی سپاهان می‌شود که در سال‌های اخیر شرایط عجیبی داشته است. از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به بعد آنچه بر رامین گذشت را می‌توان با کلیدواژه «سقوط» ارزیابی کرد. او که بازیکن فیکس تیم ملی کشورمان بود، از آن تورنمنت به بعد فرصت حضور در این تیم را پیدا نکرد. پس از آن هم دوران نه‌چندان موفقی را در تیم‌های قطری همچون الشحانیه، الدوحیل و السیلیه پشت سر گذاشت. حضورش در پرسپولیس می‌توانست یک نقطه عطف برای بازپس‌گیری پیراهن تیم ملی باشد، اما آنجا هم بیشتر از ۶‌ماه دوام نیاورد. شاید هم تمام ماجرا «فنی» نباشد اما طبیعتا این همه تیم عوض کردن برای رضاییان جالب نیست. یادمان باشد سردار آزمون در حمله ناگهانی اخیرش به رامین در مورد او گفت: «هر جایی می‌روی بیرونت می‌کنند.» آیا حضور در سپاهان قرار است این داستان را عوض کند؟ چالش جالبی است. می‌ارزد که منتظر بمانیم و نتیجه کار را ببینیم.

در مورد رامین رضاییان همیشه می‌گویند دوستان صمیمی زیادی در تیم‌هایش ندارد. یکی از آن بازیکنانی که از مدت‌ها قبل در پرسپولیس با رامین زاویه پیدا کرد، فرشاد احمدزاده است؛ هافبکی که همین اواخر هم در بازی سپاهان و پرسپولیس دوباره با رامین درگیر شد و خاطرات مربوط به آن زمان را زنده کرد. حالا رضاییان در اصفهان با احمدزاده همبازی خواهد شد. وقتی در فوتبال حرفه‌ای لیونل مسی و سرخیو راموس در یک تیم توپ می‌زنند، دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند شگفت‌انگیز باشد!
 
از همان لحظه انتقال رامین رضاییان به سپاهان، این جمله او در فضای مجازی به‌طور گسترده بازنشر شد: «در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.» این از آن جملاتی است که خیلی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال زیاد تکرارش می‌کنند. هدف از بیان این مطالب، اغلب دلربایی از هواداران احساساتی است، اما معمولا وقتی قافیه به تنگ می‌آید، بازیکنان قول و قرارهای‌شان را فراموش می‌کنند. در نتیجه بهتر است هرگز از چنین جملاتی استفاده نکنید. هیچ‌کس از آینده خبر ندارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها