به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۴۸۰۷۳

اعمال مجدد محدودیت‌های سفر به ایران

اعمال مجدد محدودیت‌های سفر به ایران
گروه اقتصادی: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، از بازگشت محدودیت‌های کرونایی برای سفر به ایران خبر داد و گفت: مسافران برای ورود به ایران ملزم به ارائه تست منفی PCR یا ارائه گواهی سلامت الکترونیکی مبنی بر تزریق دو دوز واکسن کرونا هستند. «میر اکبر رضوی» اظهار کرد: به توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، اطلاعیه هوانوردی در پروازهای خارجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری دارای اعتبار است و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر ارائه دو دوز واکسن کرونا یا ارائه تست منفی PCR برای مسافران مورد توجه خواهد بود.وی افزود: بنابر مقررات وزارت بهداشت، در صورت نیاز غربالگری هنگام ورود انجام و نسبت به مسافران مشکوک اقدامات لازم انجام خواهد شد.
 
 
الزام ارائه بسته پهداشتی در پروازهای داخلی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح‌کرد: در پروازهای داخلی نیز با توجه به شیوع مجدد کرونا شرکت‌های هواپیمایی موظفند از تاریخ ۲۹ تیرماه در بدو ورود مسافران به هواپیما نسبت به ارائه بسته بهداشتی شامل ماسک و پد الکلی در پروازها اقدام کنند.رضوی، بر رعایت فاصله اجتماعی در فرودگاه هنگام گرفتن کارت پرواز و استفاده از ماسک در محیط فرودگاهی تاکید کرد و افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظفند همچون قبل نسبت به ضرورت استفاده از ماسک در طول پرواز و نظارت بر رعایت آن توسط مسافران اقدام کنند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها