به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۳۴۸۳۵۷

رشد طالبانیسم: موسیقی ممنوع!! گروه فشار یك كنسرت را در اهواز لغو كردند

رشد طالبانیسم: موسیقی ممنوع!! گروه فشار یك كنسرت را در اهواز لغو كردند
گروه فرهنگ و هنر: افراد موسوم به حزب‌الهی، گروه فشار و ... دیشب با اجتماع مقابل سالن هلال اهواز، و پخش مراسم نوحه‌خوانی! از روی یك وانت، و حمله به مردم، باعث لغو کنسرت سیروان خسروی در این شهر شدند!
فیلم و عکس های منتشر شده حضور این افراد و لیدرهای آنها نشان می‌دهد كه مقابل سینما هلال اهواز محل برگزاری کنسرت  سعی در جلوگیری از برگزاری این کنسرت را داشتند. این افراد كه افكار طالبانی دارند و با پدیده موسیقی مخالف هستند با انتشار فراخوانی سعی در ایجاد تجمع در مقابل محل برگزاری کنسرت را داشتند. به گفته یکی از خوانندگان اهوازی، مدیرکل ارشاد خوزستان در کنار هنرمندان بود و جلوی این افراد که قصد اخلال داشتند ایستاد اما در نهایت، زور افراطی‌ها چربید و این كنسرت با وجود حضور مردم در سالن، لغو شد!!
بهمن بابازاده (خبرنگاره حوزه موسیقی) در توییتر نوشت: «کنسرت #سیروان_خسروی⁩ با نامه ارشاد خوزستان لغو شد. ‏بالاخره فشارها پاسخ داد تا از امروز ⁧ #خوزستان⁩ هم به ایالت‌های خودمختار بپیوندد. مجوزهایی که اعتباری در استان‌ها ندارند و مسئولینی که با یک عربده اوباش، رنگ پس می‌دهند.»
...
‏ویدیو:
‏درگیری گروه های فشار و افراطی با مردم در ورودی کنسرت دیشب سیروان در سالن سینمای هلال اهواز

امید حلالی (فعال رسانه‌ای خوزستانی) در توییتی نوشت: عده ای در محل کنسرت سیروان خسروی در اهواز با وانت و بلندگو ایجاد اخلال کردند. جامعه ۲ سال زیر فشار کرونا بوده و مردم خوزستان نیز با گرمای محیطی ۵۰ درجه و زیستن در هجوم ریزگردها عملن زندانی منازل خود هستند. کنسرت مجوز داشته، ایام عید و شادی است. پس اینها چکاره اند؟ ۶ سانس کنسل شد!
قاطبه مردم از محدودیت های کرونا و گرما و ریزگرد و گرانی هر روزه افسرده شده اند. آمارها را بگذارید روی میز تا داوری و کارشناسی شود. گیریم موسیقی دوایی برای این جامعه خسته و افسرده است برای شادابی و دلخوشی شان. چرا آن را سد و دریغ می کنید؟ خسته نشدید از این بامبولک بازی‌ها و لجاجت؟


مدیرکل ارشاد: برگزاری کنسرت در خوزستان لغو شده است!
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین اهواز تا اطلاع‌ ثانوی برگزاری کنسرت در اهواز لغو شده است!
حجت الاسلام رضا کلاه‌کج در گفت‌وگو با جماران در اهواز اظهار کرد: برگزاری کنسرت‌ در استان خوزستان تا اطلاع‌ ثانوی لغو شده است و دلیل ان مصوبه شورای تامین شهرستان اهواز است. در خصوص دلیل این مصوبه، فرمانداری اهواز امکان اطلاع‌رسانی را دارد. به اداره کل ارشاد این مصوبه ابلاغ شده است و در این خصوص تصمیم‌گیرنده‌ نیست. وی در خصوص حواشی پیش آمده در برگزاری کنسرت سیروان خسروی در شامگاه چهارشنبه ۲۹ تیرماه گفت: با وجود تجمع برخی افراد اما دو سانس این کنسرت برگزار شد و مردم استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: افرادی که تجمع کردند دلیل خود را مخالفت با نوع پوشش و حجاب اعلام کرده‌اند که با حضور نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط مدیریت شد و هیچ اختلالی در برگزاری کنسرت صورت نگرفت. شامگاه چهارشنبه ۲۹ تیرماه افرادی در مقابل محل برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در سینما هلال اهواز یک تجمع اعتراضی برپا کرده و با پخش مداحی سعی در جلوگیری از  برگزاری این کنسرت را داشته‌اند. به دنبال آن روز‌ پنج‌شنبه مجموعه سینما هلال اهواز اعلام کرده است که کنسرت‌های سیروان خسروی و سهراب پاک‌زاد اعلام شده جهت برگزاری لغو شده‌اند!
برچسب ها: گروه فشار

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۹:۴۲
خدایا خودت شر این تندروها رو از کشور ما کم کن، اقلیتی مطلق دارن باعث آزار و اذیت اکثریت میشن

به عنوان یک ‌شهروند بخاطر این رفتارها از این جماعت نمیگذرم و از خدا میخوام بابت این کارها تاوان سختی به این جماعت بده

شاید به مردم بتونن ظلم کنند ولی حریف خدا که نمیشن. خدا خودش به وقت خودش جواب این اقلیت را خواهد داد (391027)
Saman
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۲۳:۰۳
5000 نفر نتوانستند 4 تا ریشوی بی ریشه را منهدم کنند؟ (391036)
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۲:۴۳
بهتره بگید : داعشیسم یا انقلابی گری (391150)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها