به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۴۹۸۵۴

حمله معترضان لبنانی به وزارت انرژی

حمله معترضان لبنانی به وزارت انرژی
گروه بین الملل: معترضان لبنانی در اعتراض به ضعف خدمات رسانی و قطع شدن مکرر برق به مقر وزارت انرژی این کشور حمله کردند.
گروهی از معترضان لبنانی در اعتراض به ساعات سخت جیره‌بندی برق به وزارت انرژی و آب در منطقه "کورنیش النهر" هجوم بردند و خواستار ملاقات با ولید فیاض، وزیر این وزارتخانه شدند.در همین راستا منابع محلی گزارش دادند که بین تظاهرکنندگان و کارمندان درگیری پیش آمد که با دخالت فوری نیروهای امنیتی برطرف شد.
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که معترضان را در داخل ساختمان وزارت انرژی و آب لبنان نشان می‌داد که  شعارهایی درباره وضعیت دشوار زندگی سر می‌دادند.
ولید فیاض وزیر انرژی لبنان در اواخر آوریل گذشته هنگام خروج از یک کافه در بیروت، به دلیل قطع برق مورد حمله برخی از جمعیت قرار گرفت.لبنان از بحران شدیدی در تامین برق رنج می‌برد به طوریکه مناطقی از آن کشور روزانه ۲۰ ساعت از روز را بدون برق سر می‌کنند.
لبنان به دنبال حل این مشکل از طریق طرحی با حمایت آمریکا با استفاده از گاز مصر که از طریق اردن و سوریه وارد می‌شود، برای راه اندازی یک نیروگاه برق در شمال این کشور است.

 
برچسب ها: لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها